johannalemstrom

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Johanna Lemström - 4 februari 2013 20:25

Sitter just nu med ansiktsmask i facet. Så tänkte passa påatt blogga lite om dagen eller nått.:'3 Det finns väll dock inte så mycke att säga?:) Har tagit några powernapar lite nu&då:') Är så jäkla trött men orkar inte sova.. Så har jag också skypeat nån timme med alina^^ Chattat med domdä vanliga peepsen;) Och sen läst riktigt lite på religions prov vi har imorgon. Har inte orkat, men får hoppas på det bästa iallafall. Aja tror inte ja har nått mer att berätta nu iaf.
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 4 februari 2013 14:15

Heissan(:


Sov knappt 3timmar inatt.Har varit så jävla trött hela dagen,men ändå jävlit hyper(A) hähä. Skulle sova i bussen idag morse också,men nej då är chati och smäller sin telefon fullt på min läpp. Tack älskling! Så fick sådä halft fläskläpp sen efter. Najs det!
Hade iallafall modersmål första timmen. Var nog nära att somna(A) eheh. Sen hade vi matematik, hade en vikarie, som vi kommer ha hela veckan. Och han är heet(A) Men så jävla gläser å sträng._ Ääh, brukar lixom inte jobba så mycke på dom timmarna men nej nu fick man typ inte ens tala._ Int fick man ha telefon framme heller.:c
Sen var det dags för geografiprov. Det gick nog inte bra.. Men int gick de helt skit heller:) Får iaf int underskänt(:
Sen kom en jävlit lame samhällsläratimme och till sist två timmar hantta:) Satt mest nog och tala:') eheh^^ Sen åkte jag amper med amanda och chati:) fan va vi hadd rolit :') eheh(A) Fläppin :c
Nåju tror jag ska ta en powernap eller nått nu(::
Kyss.<3

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards