johannalemstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Lemström - 31 januari 2012 20:43


Voi vittu att man lyckas .___.


Var i duschen och så skulle jag öppna shampoo flaskan. Joo såklart den var sönder

och en vass plast ända skär in i mitt finger. Så nu har jag djupt sår där . 

Kände riktigt hur det började dunka i fingret.. Och hatar sår och sånt så jag satte bandage

på mitt finger. ^.^ För det tar också skiit sjukt när jag böjer det för såret kom precis där fingret

böjs. Så nu går de inte att böja lika lätt ;) 

Har huslig ekonomi i skolan imorgon också. Undrar hur det kommer gå med bandage på fingret   

 



 

Aww så sööt.  


Nu ska jag checka film.

Puss.   

  

Av Johanna Lemström - 31 januari 2012 18:57



Ohh great .__. Eller sen int..

Har stegring =(

Men tänker fan fara till skolan imorgon fast jag sku ha 40 grader feber.

  Sitter och fryser som fan också menatt WhoCares? ^^


Har btw. just  också skämt ut mej rejält. Tänker dock  absolut inte berätta varför  menatt...  

Bara föratt jag är ful och jaa...............................................

.........................................

 


Update: 5 minuter senare : Nu har min temperatur ökat med 0.5 grader. Så juu nu har jag feber "(

Av Johanna Lemström - 31 januari 2012 17:42

Smått man blir fundersam då man går in och kollar på facebook varifrån de senaste 

inloggningarna har skett.

När de står från bl.a Kouvola och Karis. Då jag sjölv bor i Ekenäs ? 


 Aktuell session
Plats:Ekenas, ES, FI (ungefärlig)
Typ av enhet:Chrome on Win7
Klicka på "Avsluta aktivitet" för att avsluta sessionen om du upptäcker en främmande enhet eller plats. För närvarande omfattar den här listan inga sessioner från Facebooks mobila webbplats (m.facebook.com).
Senast öppnad:Igår kl. 10:46
Plats:Kouvola, ES, FI (ungefärlig)
Typ av enhet:
Okänd 
Senast öppnad:den 26 januari kl. 21:58
Plats:Ekenas, ES, FI (ungefärlig)
Typ av enhet:Chrome on Win7
Senast öppnad:den 22 januari kl. 16:11
Plats:Ekenas, ES, FI (ungefärlig)
Typ av enhet:
Okänd 
Senast öppnad:den 2 januari kl. 19:02
Plats:Karis, ES, FI (ungefärlig)
Typ av enhet:IE on Win7


Lixom Ftw? O.o    Jöuu   

Av Johanna Lemström - 31 januari 2012 15:37


Wihiuu gissa  vad mamma kom hem med!

Jooo mitt objektiv ! =)


 


 

 


Inget mer att säga.

---> Äta ^^

 

Av Johanna Lemström - 31 januari 2012 13:59

Hei! ^^ 


Fick smått bråttom idag så hann inte skriva nåt inlägg     

Men iaf vaknade jag tyyp 50 minuter innan jag skulle dra iväg.. 

Så steg nu sen upp och så tog jag datan i famnen och satt mej ner.

Och började chatta med Chatie på facebook ;) Tänkte skriva ett inlägg men sen hann ja ju inga..

Iaf klockan var lite över halv 9 ( alltså jag hade bara ½ timma kvar , och hade inte gjort nånting )

Sen började jag klä på mej . Som tar tyyp 15-20 minuter ^^ Så fick lite bråttom sen när jag skulle

fixa mej :3 Höhö. Men sen stack jag iväg klockan 9. Och så skulle jag och Amanda träffas sen for

vi och möta Chatie.. Fast hon var före oss    Nåja sen stod vi och väntade på bussen i ca 10 minuter

och kallt var det! =(  Sen stack vi ner till simhallen och Ida kom och möta oss.. Sen kom Alina dit och så

stack Chatie därifrån. Sen for vi andra också ;)

 Första timmen bestod av matematik. Och dom hade gått vidare igår , då vi inte var där. Så vi fattade noll :/

Sen hade vi religion., gjorde inte så mycke. Hörde på när läraren tala.. Fast tänkte mest på annat . 

Och så skrev vi lite.

Sen hade vi mat. Men orkade inte gå och äta så jag och Lotta satt i gången och väntade på dom andra^^

Sen kom dom.

Och jag måddes berätta en sak till Emma. Som ingen anna får veta.  

Känner mej så dum.. För jag tror aldrig de kommer bli så igen. ..     


Nåja men iaf sen hade vi modersmål.. faaan vi har just prov och jag fattar tyyp noll av allt satan..

Subjet,predikat,objekt,objektiv,adverbial x4 olika , sen alla ordklasser?   De har vi till provet...


Sista timmen hade vi engelska.. Ganska lungn timme ^^ Jag tror de va lungnaste timmen hittills med Isa   Haha..


Sen skulle jag sitta med Amanda i bussen. Men mittiallt var hon såå jävla sur så hon åka iint ens buss?  

Så satt sen med Melina ^.^

När jag kom hem kom jag framför datan ^^ NoShietSherlock c(:


Inget mer att säga.. Ska se om jag hittar nån bra film på datan att se på :) Har nu fått alla flyttade så ;)


Ha det bra.

Puss.   

 

Av Johanna Lemström - 30 januari 2012 19:16

Tjenis..


Detta fick jag till julklapp av Alina.Som jag fick idag ^^



Nått man hänger på väggen ^^ 

   





Och en magnet.

   

Hon var ju till egypten så hon köppte därifrån ^^



Menatt juuh imorgon börjar jag ju 10. Så far med 20 över 9 and amper ;) med amanda och chatie ;)

Och antagligen är eveline också där ;)

Kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag far ;) Beror på när jag orkar stiga upp och så ^^


Nåja men nu ska jag se en film klar sen gå och duscha ;)


Puss.  

Av Johanna Lemström - 30 januari 2012 18:19

I want to fall asleep with u'r arms around me, and wake up with u next to me..

I want to see u'r smile again , when u see me. I want to lie next to u and 

tell how beautiful eyes u have. 

I want to feel u'r warmth  and smell  again.

I always thought it felt like fireworks between us . That it felt like every time u

touched me , i explode inside of me and just floated away. 

I want to hold u'r hand again. Prove that my love is true . We were to stay together ,

stay together and love each other. That was what i wanted, what i fought for. 

How do u do with a love that ends and feelings that are  dying.?

It was u'r feeling that disappeared , not mine. My feelings are still there, despite that long

time ago.

U have to like me back.  Get me to shine in that way , only u can. 

Just look at me, and maybe smile a little. 

It's u who still get my heart on fire.  I love u for who u are.

 


Av Johanna Lemström - 30 januari 2012 16:38

TjenisPenis! :3 Akeyy smått random ^^    ( Bööh skrev redan detta inlägg en gång, men råkade ta bort all text imisstag =(  ) 


Men iaf . Sorry föratt jag inte ennu bloggat idag. Men efter skolan stack jag till stan med Alina ^^


Nåja iaf. Min skoldag bestod ju av drama,drama,drama.. Alla 6 timmar drama .__. 

Fast det var faktisk mycker bättre än jag trodde det skulle bli ^^

Först var vi i en ring och lekte en lek där en stod i mitten och resten satt. Så skulle den som stod i mitten säga

"Alla som har........" Yäpp och alla sen som har de /har gjort det o.s.v Skulle söka en ny plats åt sej..


Och sen jobbade vi lite ensamma och skulle skriva nån tanke ner på lappar.  Sen skulle dom ut på golvet .

Och sen fick alla välja en lapp åt sig, så fick man berätta varför man valde den .

Sen jobbade vi mest i grupper. ;)

Vi hade scener och sånt ^^ Jobbade mest med Melina,Lotta och Aina ;) Men också med Emma,Amanda och Robin ^^


Och scenerna  var mycket roligare än vad jag hade tänkt ^^ Tänkte först ta med kameran idag, men sen orkade jag inte.. Fast borde nog ha gjort det ändå.. För det fanns nog mycke att fota och skratta åt c(: Höhö :3


Akeyy kanske int dehär e så intressant så ska int skriva mer om de..  Men de e ialla fall vad som hänt

idag ^^


Sen stack ju jag och Alina till stan. Och först for vi till Matilda. Där hon köppte karkki och sånt skiit ^^

Och jag köppte sjölv en chokoplatta  

Sen stack vi till mammas jobb efter lite pengar till mej. Och så for vi sen och köpa nån present till Alina pappa för hon skulle köpa nåt till han ^^ Sen for vi till djuraffären och därifrån köppte hon lite olika färgs stena föratt prydna akvariet med ^^

Sen stack vi till prisses och köppte franskis ^^

Och for sen nånstans och äta det. Fyy hon hade satt mycke så orkade ju verkligen inte äta upp allt. För blev såå äckligt mätt "/  

Sen skulle Alina hem , så jag gick till mammas jobb och väntade i bilen i ca 15 minuter tills hon slutade ")

Sen kom vi och och så hjälpte jag mamma laga sån risotto som vi hade lagat i skolan.

Och orkade inte äta så mycke. Men nu är jag ännu mer mätt.   Buhuu.
Och nu måste jag ut och gå med Bella ännu till. I denhär kylan. 


Ha det bra.

Puss.    

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards