johannalemstrom

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Lemström - 30 maj 2013 15:19

Hallåjj.
Jahaass så va dagen man skulle hem då! Gårdagen var helt kul. Blev dock ledsen och besviken på kvällen.. Var till chipsfabriken på dagen, det var helt jävla tufft^^ Fick en keps och en chipspåse var. Och på kvällen grilllade vi. Sen for jag och emma ut och gå lite, var tillbaka på stugan vid 1tiden. Var sen duktig och packade kappsäcken! For och sova runt 3tiden sen. Idag lämnade vi stugorna redan 11 och for sen till hese och sen sjöfartsmuseumet, sen var det dags att stiga på båten. Åker den nya båten hem och den är typ jävlit fin! Aja akkun räcker inte till nu så. Är väll hemma runt 11 ikväll.
Puss.<3

Av Johanna Lemström - 29 maj 2013 07:09

Halååj.
Hade en kiva dag igår:) Först var den helt upp åt helvete men blev sen ändå bra! Stack iallafall redan där 10tiden in till mariehamn, fick shoppa där i 2timmar. Köpte bl.a ett iphoneskal som jag är helt kär i och en ny töjning:) For sen vidare till kastellholmslott och blev guidade där. Var så jävla trött så mina ögon tänkte inte hållas uppe. Var sen via eckerö ett varv och var tillbaka på stugorna 6tiden. Åt mat och hade sen frågesport senare på kvällen. Och vid halv11 for vi och träffade två heta killar;) ouuh! Lagade också smileykoru till paukku där senare!:)Sen hade grannarna ett jävla oljud så vid 2 tiden fick jag och emma nervis så vi skrek åt dom som fan! For sen och sova. Och har bara humnit duscha ännu idag. Ska om en timme igen och äta morgonmål. Ha de gött!
Puss.<3

Av Johanna Lemström - 28 maj 2013 07:45

Hallojj.
Stack ju på klassresa igår till åland. Steg upp runt 4 och bussen for ifrån skolan vid 6tiden. Var framme i åbo lite före 8 och sen for båten ut runt 9. Var sen på båten i 5 timmar, helt jävla lamt var det ju nog.. Sen var båten i land runt 14tiden. Kom och valde stugorna sen och allt sånt och blev i dom en stund, for sen och handlande lite juttun. Sen skulle hela klassen till mariebad men jag och emma for inte.. Får ju int simma med min tatuering ännu.. Så fick istället fara tillbaka till stugorna och typ göra inget. Hade sen en låååång kväll, flyttade alla 4 sängar breve varandra. Paukku fick någå fel mitt till natten så hamnade söka läraren så har typ inte sovit nått alls.. Och hamnade sen stiga upp redan 7 föratt gå i duschen och sånt. Jag och paukku sitter just nu inne i amandas och alinas stuga. Orkar inte gå ner så:3 Men ska nu fara och äta. :3
Puss.<3

Av Johanna Lemström - 26 maj 2013 11:29

Halååj.
Jävlit trög bloggning igen hörni.. Sorry för det:/ Gårdagen var helt jävlit kul^^ Vid 3tiden stack jag,alina och chati iväg till min stuga helt på skoj. Vi ville åka båt såå :3 Mamma och pappa var ju där med bella :3 Så solade vi och sånt skit där:) skulle börja komma hemåt där 6tiden men hann inte köra långt innan båtmotorn fick nått fel :s Men sen funkade den igen. Körde en bit så stannade den.. Ringde sen mamma och pappa och dom fick bogsera hem oss haha.. Tog en jävla lång tid iallafall kan jag säga.:3 Körde hem chati men alina stannade med mig och var hos mitt en stund. For sen och mötte tia och for ner till emma. Sen följde jag och tia hem alina och for sen en stund till tia och sen igen iväg till emma^^ satt där en ganska lång stund och sen for vi alla till stan. Tia feidade oss och jag for en stund till emma, kom sen hem vid halv2 tiden :3
Vaknade just men orkar inte stiga upp :3 Ska idag till butiken och handla lite juttun till klassresan. Ska ju till åland imorgon woop:)
Aja ha de gött!
Puss.<3
-arkiv

Av Johanna Lemström - 24 maj 2013 15:18

Helååj.
Hade skola idag 8-13typ. För att sista timmen skulle vi till stan och äta glass. Men fick fara efter några minuter sen ändå. Så for med emma och paukku och köpte kanyler. Sen var jag och emma och väntade på tia. Så for vi sen till harolds och äta. Jag älskar salladen däär<3 For sen till några butiker. Köpte sen också en parfym. Kom just hem och är så jävla trött nu. Tror jag tar en powernap.:3
Ha de gött!
Puss.<3

Av Johanna Lemström - 23 maj 2013 19:18

Heisaan.
Hade skola idag 8-14. Hade typ inga vettiga timmar alls. Jävlit lamt var det iallafall! Kollade film på dom flesta timmarna och spelade lite alias. Kom sen hem och somnade. For sen till stan med emma och kom nyss hem:) Det har typ regnat hela dagen.. Så jävla trist väder._ Aja sista skoldagen imorgon. Yayyy:) För nästa vecka sticker vi ju på klassresa:) Tänk att man väntat på det i 3år och trodde den veckan aldrig skulle komma. Men nu är den nästan här!;) Finns ganska mycket regler men tror vi kommer få riktigt jävla kul ändå! Aja har inget mer att säga just nu.
Sorry för den urdåliga bloggningen den senaste tiden.. Men har bara ingenting alls attt berätta..
Ha det bra!
Puss.<3

Av Johanna Lemström - 22 maj 2013 19:44

Halåååj.
Sitter just nu och bara tar det lungt och tänker med en mugg kakao brevid mig. I den muggen jag har fått av emma. Höhö:)
Anyway skoldagen var helt bläää. Var till lappvik och skulle rida hela dagen. Men det ösregnade och det var intw alls kul. Och emma var ju inte där heller så.. :c Kom tillbaka med halv3ans tåg och var sen hemma och gjorde ingenting. Jo somnade, så jäävla skönt.Har frysit hela dagen så det är inga skoj det heller. For iallafall till emma runt 6tiden och redde upp allt:)) så nu är allt typ helt fine igen :3 Aja har dessvärre inte så mycket mer alls att säga än dethär för tillfället. Tror ja ska ta en liten powernap^^ somnar väll inte inatt sen :p

Av Johanna Lemström - 21 maj 2013 15:20

Helåå.


Skoldagen har varit som den har idag.. Skit som fan men det är väll de man får leva med nuförtiden. Trodde det skulle ordna upp sig men noup!   Drama och mer drama varje jävla dag,strider,falskhet och lögner efter lögner får man höra.. Ska fara idag med bella till chatis lilla nya vovve och så ska vi laga dom ti bästa vänner :)

Aja tänker anyway hålla en paus här nu. Vet inte,bloggar kanske ändå imorgon men det vet jag inte.

Puss.<3

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards