johannalemstrom

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Lemström - 31 december 2011 12:32

Tjenis !    


Haha, igår/inatt skulle jag fara  och sova halv 2.. Så jag stack på wc,och sen i säng..

Men sen börja jag ennu spela på min telefon, och så mittiallt var klockan 02.45  

Och jag som ville sova en låång natt  


Nåjah men iaf så vaknade jag redan lite över 11, men sen blev jag i sänge och hörde på

musik, till pappa kommer och säger att Bella har rymt.. Igeen.   Så då måddes jag gå ut.

Och hon var på grannens gård, men sen sprang hon runt som faan, men sen fick vi hon

in lurad på vår gård 


När jag kom in stack jag i duschen, och sen sydde jag en sak.  


Sen for jag med Bella till mammas säng och busade lite med henne där. Och så ringde Ida.

och undrade vad jag skulle göra idag, Jag sa att vi ska fara in till stan till några vi känner.

Så jag ska antagligen träffa Ida idag ochså   Länge sen jag träffade henne  


Men iaf kommer jag ju inte blogga så mycke idag, eftersomatt alla säkert vet att det är nyårsafton

idag såatt   Vi ska bort vid 5-halv 6 tiden (tror jag) . Så kommer inte blogga efter det mer..


Men nu ska jag  titta på film. 


 

Puss.      

Av Johanna Lemström - 30 december 2011 22:54




xx.


Can't believe in reality, Can't believe it's over. You're the only

one for me, and all I need. The only thing I think about every 

fucking day is you. It hurts, the soul hurts. When I think back

in time, at the time  it was you and me, the time it was the two

of us. You know exactly as I do that once it was in fact so. I want

to feel happiness with you again, I want to hold your hand again.

Can't you belive I miss you like hell? You saw me before anyone 

else saw me. 

I love the whole you, not just your appearance. 

Your personality , your wondeful smile, You're so wonderful,

please give me one more chance . Just want to be with you, 

and nowhere else.

You&me together , nothing is better.



A kiss is a lovely trick , designed by nature to stop words when speech becomes superfluos.


 



Av Johanna Lemström - 30 december 2011 20:18

Ahh några låtar som verkligen fastnar.


Swingfly - Singing that melody



Teddybears STHLM ft.Swingfly - Hey Boy.



Adele - Someone like you.



Adele- Turning Tables.

Av Johanna Lemström - 30 december 2011 17:12

Moii  


Runt 4 tiden for jag till stan med mamma, för att köpa nya linnen till mej     

Föratt lixom idag skulle jag tvätta mitt vita linne,mitt svara linne och min

röda huppari... (annars brukar mamma lixom tvätta dom..)

Och jaa.. mamma har nog sakt att jag inte ska sätta vitt med andra färger..

Och jag vet ju de tillochmed. Man fattar väll de ?  

Men iaf tänkte jag inte ens på det, så jag lägger allt i maskinen och sätter på den  

Sen när jag skulle hänga upp byket var mitt vita linne rosa 


Så vi for till exact / only efter nytt linne till mej, så sen tog jag ett svart & ett vitt  

Och så for vi också till seppälä och därifrån fick jag ett par leggings.   


 


När jag kom hem satt jag mej framför tv:n och började spela nåt pingvin spel på telefonen.         


Nu ska jag se på O.C  


 


Puss.   

:/

Av Johanna Lemström - 30 december 2011 14:37

HeiHeii  


Ahh vill så ha mitt blonda hår tillbaka. 

Okey visst jag har blont hår, men jag har domdär jävla fula bruna slingorna

i det.. Som absolut inte vill fara bort, Hur mycke jag än skulle färga det blont?  

Har lixom redan färga det 2/3 gånger sedan jag satte bruna färgen dit.. Men

Nej inte att dom vill fara bort. 


Vill tyyp ha sånhär färg..

    


Och så ser mitt hår ut just nu.:

 



Hoppas dom far bort nångång iaf. 


Nåjah men nu kolla på Monte Carlo. Eller O.C  


Puss.    

Av Johanna Lemström - 30 december 2011 11:20


Vaknade för halv timme sedan  (asså kl. 12)


Sen gick jag på wc (skiit intressant )  och så var jag lite med Bella.  

Yepp.. Sen kom jag på datorn.. Inget mer ha jag gjort idag inga.

Fyfaan jag har varmt me som faan. 


Huuhhhu   (Asså de finns skiit mycke smileyn här så jag måst ju bara sätta helatiden   )

Nåjah men mamma kom hem tidigt idag, så nu ska jag gå och käka mat  .. 


 


Puss.        

Av Johanna Lemström - 29 december 2011 21:59

Tjenis  


Köppte inga mycke raketer alls.. Fast endå blev det skiit dyrt  


Iaf så när vi kom hem, satte jag och Amanda och chillade med facebook en stund 

Sen vid halv 9 for vi ut med Robin  


Vi gjorde inga så mycke.. Sen började det regna som faan. Så vi blev helt dy blöta 

Och så for vi hem vid halv 10 tiden  


Satte på datorn. Amanda kollade facebook, sen skrev hon ett inlägg i sin blogg  


Och halv 11 kom hennes pappa efter henne, hon orkade inga cykla hem.. Så hon lämnade sin 

cykel i lankka  


Nåjah men nu har laddat ner 5 filmer för inatt. Tvivlar på att jag kommer orka se alla menatt  


Ha det bra.

 

Puss.  
Av Johanna Lemström - 29 december 2011 17:29

Tjeniis. 


Om ½ timme ska jag och Amanda fara med min mamma och köpa lite raketer 


Okeii jag vet , jätte onödigt inlägg menatt  


 

Puss.    
















































































































































Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards