johannalemstrom

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Lemström - 31 januari 2013 17:36

Tjänis:)

Slutade ju halv4 idag. Datan var extremt tråkig. Fick iallfall gjort det jag skulle ha gjort. Men fick ännu ingen bild dit. Vet inga hur man gör, och det våg jag nog inga fråga nästa gång , för vi kommer ha en het vikarie(A) eheh
Stack sen ett varv till stan med mamma. Efter två nya smileysmycken. Yayy. Och sen efter lite ingredienser tills imorgon^^
När jag kom hem måddes jag fara med mamma och måka lite på terrassen på min brors hus. Och sen skulle jag ännu möta upp chati och föra ett par skor som hon skulle låna. Och har nyss bytt smiley:) Känns lite konstit för den e lite större än den jag hade tidigare:3 Aja borde få någå mat i mig också.. Har inte ätit nått idag ännu.. Men måste söka upp nått recept till hussan nu. Som vi sjölva får bestämma vad vi ska göra.
Ha det bra.
Kyyss.<3

-laatu(Y)-

Av Johanna Lemström - 31 januari 2013 10:49

Häissan:)

Sorry föratt jag inte skrev mera igår sen..Kom hem ganska sent. Och hade annat att tänka på:/ Hade inte heller humöret på topp kan jag säga:/
Iaf skribaträffen gick helt bra. Vi hade också en kantor där så vi sjöng lite psalmer.. Angst blev man nästan..:c nåja chattade med T som fixade upp humöret:) Hann sen vara hemma en 45minuter, sen iväg på gudstjänst med amanda , som faktiskt bara tog en halv timme:) Sen lite ut å cruisa me nicke^^
När jag kom hem var jag så duktig och gjorde engelskaläxan! Vid halv1 tiden började jag dricka energidricka, så jo sovde jättw bra inatt! Neij somnade där runt 3-halv4 tiden först.. När jag steg upp mådde jag så jävla illa, och mensvärk på det ännu. Fyfan. Men måsta till skolan till E:)
Har just haft gymnastik , hade simning.Men det var inte många som var med där. Jag och emma var i gymmen och hade helt chill vii:) Och sen en timma håltimma. Så ganska skönt:)
Aja nu börjar akkun ta slut i mobilen såå. Ha det bra.
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 30 januari 2013 13:51

Tjäänis:)


Skola mellan 10-14. Idag skiitskönt att få sova lite längre idag ändå. Men for och sova runt 1-halv2... Ääh måste skärpa mig. Orkar ju inte ens hålla ögonen uppe i skolan. Nu bland med proven och allt ännutill. Skoltrött som fan är man:( aja tur är det snart lov vecka8:) Sen vecka 12 far jag ju två veckor till teneriffa:) fyyfaan vad skönt:) Parteeeyy som fan med chati;)


Aja vaknade med en fruktansvärd mensvärk idag. Mådde illa som fan också. Fixade mig klar och la ner mig i sängen en stund. Tänkte nog bli hemma, men ville ändå till skolan.. Hade viktiga timmar så.. Bara att fara var det:( Min ena boll till smileyn lossnada också,fick typ panik,den är ju skitliten..:sNåja har iaf mått lite bättre i skolan när man haft roligt och såå.  Och nu börjar illamåendet och värken komma igen.. Aah orkar verkligen inte på skribamöte idag:( Men måste gå.. Blir inte konfirmerad om jag är borta nått mer..Blir ju två gånger när jag sticker utomlands också såå..:s Sen ett snabbt varv hem och kl7 iväg till kyrkan på gudstjänst. Tur så följer amanda med:) Tack gulle:)<3
Jaa-a Men ska se om jag får nå mat i mig nu då.
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 29 januari 2013 21:49

Tjäänis.

Ja va ha jag gjort idag?:3
Varit till stan med mamma, handlade, melooon<333 haha har blivit helt nöörd att äta melon? :o och så var vi efter nya kilklackskor till mig:) och till biblioteket efter en bok , som vi ska ha läst i modersmålen tills 8.2 Yayy mitt bland med alla proven ska man ännu hinna läsa nån jävla bok-.-
När vi kom hem gjorde jag fastlagsbullor, eller Semlor som det heter i sverige. Omnom<3
Sen har hag fixat lite läxor. Yayy stolt igen:3 Och jaa chattat med T hela dagen:)
Sitter som bäst med en lila? ansiktsmask i facet. Yayy men ska faktiskt gå och skölja bort den nu.
Kyss.<3

-kallasattbjuda....-

Av Johanna Lemström - 29 januari 2013 14:43

Häissan:)

Hah blir bara tröttare för varje dag(A) Sågårde!

Vaknade btw med 19grader i rummet idag morse,skiiitkallt:( Brukar ha 25 såå(A) Hade glömt att sätta batteri på varmare innan jag for och sova:( blää nåja sånt e live:(

 Hade iallafall skola mellan 8-14. Hade religion första timmen,prov nästa gång.eyyy sa man. Hatar religion:( Sen hade vi finska. Ganska chill. Sen var det matematikprov som var på schemat. Haaahaaa det for helt åt reven._.  Nåja tur fick vår grupp 6 "gratis" poäng :3 Så kommer iallafall int att få underkänt:)

Sen hade vi geografi.ghaaad har prov på måndag och fattar noll._ Och de två sista timmarna bestod av fysik. Kopplade mest^^ Åkte sen buss hem med amanda:) Och det regnar typ ute?:(

Aja ska snart till butiken  med mamma efter ingredienser. Ska baka lite idag^^

Kysss.<3

jeje<33

 

Av Johanna Lemström - 28 januari 2013 21:25

Moii.


Denhä dagen ha vari helt onödig. Påriktigt allt har varit skit idag. Vafan man än gör ska allt exakt gå åt reven. Tur så finns vännena men ändå. Hatar detta! Har även försökt öva på matematikprov tills imorgon,men fattar ju inte ett jävla piss när dendär satans läraren inte ens kan förklara till alla mänskor utan har en jävla favorit som han föklarar allt för. Åååh nu ska jag sluta angsta. Har iaf kollat gg,läst lite matematik och chattat med T hela dagen idag.

Och bytit piercing.

Nu ska jag kollla gg.

Puss.<3


Av Johanna Lemström - 28 januari 2013 14:54

Tjänniiss.

Orkade inte öva på modersmålsprovet alls nå mycke igår sen mer. Gossip girl är såå mycke mer lockande:))
For och sova där vid 2 tiden^^
Hade sen skola mellan 8-14. Modersmålsprovet gick helt braa:)
Å sen ha vi haft jättti tråkiga timmar idaag. Hade sen hantta dom två sista timmarna. Åkte amper hem med amanda och chati^^
Sitter just nu och talar med emma:) tycker synd om mamma som ska betala räkningen;))
Neeh men hänger inte me vad emma säger här nuu:)
Så ha det bra:)
Kysss.<3

Av Johanna Lemström - 27 januari 2013 21:09

Tjäänis.

Har inte gjort så mycke idag:3
Har varit så jäkla trött .ööh. Skola imorgon:( och modersmålsprov, har inte ens övat:( men vet inte ens vad vi har till provet:( ääääh fml. Borde ändå läsa lite nuu.. Men sitter istället och lyssnar på angstmusik och chattar med T!:)
Böt förresten min smileypiercing idaag^^ ska nog ännu byta till hästsko,men vet inte när det blir(A) aja har inte nått mer att säga nuu :)
Kyss.<3

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards