johannalemstrom

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Lemström - 28 februari 2013 20:08

Häissaan.

Humöret på noll,blää.Är så jävla trött nu men orkar inte sova. Har kollat en hel del gossip girl idag,men måste nog kolla om dom..Lyckades somna,så sovde i ungefär 2timmar. Skit skönt det också iochförsig:) Har bytit header som ni kanske håkar :3 Inte världens bästa,men får väll duga. Kände att den måste bytas såå :3

Fyllde också just i dendär lappen med vilka skolor jag ska söka till nu.. Hatar dethär,känns som om ja ha valt fel skolor :c :3 fään. Nåju lappen ska in imorgon sista dagen så.. Det får väll vara så som det är.

Aja ska kolla gg nu.

Pusshej.<3

 

Av Johanna Lemström - 28 februari 2013 17:39

Av Johanna Lemström - 28 februari 2013 13:41

Häissaan:)
Sov runt 4timmar inatt igen, så är sådär passlit trött efter en hel dag ute:3 Ha iallafall haft en helt kiva dag i meriteijo med emma:3 hah vi lyckades också krocka med varann. Heh hups(A) jaa inte finns det väll så mycke att säga om det igentligen?:) Hade faktiskt nervis på emma först när hon vägrade komma ner för backen. Men sen började hon komma så blev det kivogare:3 Mommo kunde sen hämta hem mig:3 Så var hemma redan 2:) hatar att släpa på domdär jävla skidorna och de skite:c Men int har jag nått mer att säga för nu.
Pusshej.<3

Av Johanna Lemström - 27 februari 2013 21:20

Heei.

Såå skönt att inte behöva fara på dedär jävla skribamötet idag :3 jeei.
Så har bara varit hemma och vilat.. Rikit kiva nog:) Och förståss nördat gg(A) heh.. Nåjo vet int om ja har så mycke mer att säga ens haha. Kände bara föratt blogga:3 Juuste har ingen vanlig skoldag imorgon, woop:) har utedag så sticker med emma iväg till meriteijo och skida:) uuh var ju senast i december med w och p. Fään.. Och då satt vi mest i cafét. Killar killar... Hohho. Nåjo anyway så sticker dit imorgon haha:3 Kiva när sånahär extra dagar i skolan alltid typ är på en torsdag så behöv jag int sluta 4;) och int heller nån data i skola, skönt som fan:3 Nåjjoo ska sluta skriva helt skit ointressanta juttun hit nu och fortsätta nörda gg.
Pusshej.<3

Av Johanna Lemström - 27 februari 2013 14:36

Heissaan:)


Faan vad härligt! Solen skiner ute och det är närmare 10pluss grader. Och asfalten har redan kommit fram på många platser. Såå najs! Woop:)  Nåjo hade iallafall skola 10-13:30. Fick åka med chatis pappa idag morse till skolan:) Solen sken redan då och jag var helt glad:) Det är väll dendär ena saken på morgonen som gör om jag är glad eller inte.ähhää:') (A) Hade iaf religion första timmen och kollade filmen sobibor? usch den e helt hemsk:// Sen hade vi matematik,gjorde absolut ingenting! Visst vår vikarie är het..men har är så jävla bitch-.- hah^^

Hade sen gymnastik de två sista timmarna,spelade badminton med paukku och emma:) Gick helt bra öhmm..(A) Hamnade sen vänta ½ timme på bussen och haha hade skit roligt med emma där:')  När jag kom hem for humöret ner föratt jag har skribamöte idag. Men nu var mamma så gulli att jag int behövde fara:') hihi skööönt:)

Nåjo men ska in till stan ett varv nu.

Pusshej.<3

 

Av Johanna Lemström - 26 februari 2013 20:37

Moiii.


Har kollat en massa gossip girl avsnitt idag. Faan snart börjar dom ta slut._ Har somnat ibland också,så sovit runt 2-3 timmar  idag. Yayy får it säkert sömn i natt nu-.- Aja har typ bara annors varit hemma och angsta idag haha :c Tänkte ringa emma,men sen orkade jag inte träffa någon.. Humöret fortfarande där långt nere._ Börjar 10imorgon, skönt som fan. Eller ja jag tror jag börjar 10? :O Har ju ny period haha.. fuuck.. Nåju ska fortsätta kolla gg nu dåå.

Pusshej.<3

Av Johanna Lemström - 26 februari 2013 14:06

Häissaan.


Hade skola idag från 8-14. Åkte buss hem med emma,och vi var lite tröga så hamnade springa föratt hinna med bussen(A)Har varit så jävla trött._ åååh hatar dethär.. Så ha vari helt i min egna värld idag:3 Emma tyckt också att jag såg jävla trötter ut haha :c Dagen har iallafall bestått av samhällslära första timmen,ghaad trodde jag skulle dö. Mådde så jävla skit och bara ville sova.. Sen hade vi fysik,haha fick veta vitsordet i provet.hups(A) Finska hade vi sen,typ lamt som fan :3 Sen matematik,woop tror jag börjar fatta det vi gör:3 Sen var det hälsokunskap på schemat och till sist finska. Ghaad vi hörde på kärlekssånger,smått man blev angst:c Har inte ens varit på nått bra humör på hela dagen helller så._.  Ska nu kolla gg,kanske ta en powernap.

Pusshej.<3

   

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards