johannalemstrom

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna Lemström - 30 april 2013 20:01

:)

Av Johanna Lemström - 30 april 2013 16:03

helåuu.


Gårdagen blev sen ändå mycke bättre,humöret steg och sånt:) Sovde sen skit dåligt inatt. Så är trött istället idag men det ska ändras på;) Skola iallfall idag mellan 8-14, skulle ha föredrag i geografin men lyckades skjuta upp det(A) Lyckades också fixa en kvarsittning med tia och emma..jujjjuuu:3 Och tänkte sen också få en till men fick sen inte heller^^  For iallafall till butiken och köpte en massa saker med emma och kom sen hem.  Ska iaf  spendera dagen med emma och kaanske nån annan vet inte? Skojjjj ska vi iaf ha:)  Hon påtar väll just hit sig också :3 Hörs.

Puss.<3


Av Johanna Lemström - 29 april 2013 14:10

Mooii.


Skola mellan 8-14 var det idag. Jävlit trög skoldag och de 2 sista timmarna gör det inte heller bättre då man bara sitter och gör 100% ingenting. Var sen till butiken med alina efter Wunderbaum :3 till hjälmen hah :3 Men nu doftar min hjälm goott:)  Humöret är dock jäävlit långt ner och har igentligen ingenting att säga här nu. Denhär dagen är bara helt allmänt skit. Hatar denhär jävla skiten och orkar int mer me d..

Enda bästa är att jag har fått tatueringtid eyey:3

jävlit fin låt,iof ingenting med inlägget att göra meen.

Av Johanna Lemström - 28 april 2013 21:43

Denhä dagen har gått så jävla snabbt. Int för de..hela helgen har gått igen jävlit fort som vanligt._ Aja men det är väll det roliga som gör att den går snabbt?;)  Iallafall idag var jag ju på rallisprint med emma uppe i horsbäck.cyklade upp dit. Huhhuu båda var helt slut när vi kom fram haha.. Så är det när man har mopo och inte har cyklat på en evighet;)  Sprinten höll på till halv4 och for sen ut och äta med familjen :)  Var sen igen med emma^^ Skulle fara upp och köra runt dendär banan och kolla hur länge det tog för mig att köra runt där också haha^^ Så Lallis kom också med så tog race med han^^ yeee å jag vann.   Kom sen hem vid 8. Tvättade mopon lite också för den var så jävla skitin och allt är emmas fel...

Aja ska nu kolla gg en stund och sen gå och sova.

Puss.<3

-2från idag

   

Av Johanna Lemström - 28 april 2013 10:13

Hellååuu.
Blev tidig uppstigning för mig idag. Eller ja 10 men ändå(a) Skulle och sova tidigt igår men låg uppe till 5tiden för kunde inte sova._. 
Ska iallafall på rallisprinten i horsbäck idag med emma:) Och den börjar 12. Måddes börja dagen med en megis också:3 min drog för tillfället.. Aja men hinner nu inte blogga mera, emma kommer väll snart hit också?:)
Puss.<3

Av Johanna Lemström - 27 april 2013 20:55

Har så jävla kallt just nu. Har cruisat cruisat och ännumer cruisat. Och på så jävla cp ställen ännutill  

Stack iallafall först in till stan med emma. Satt där en ganska lång stund men var jävlit tråkigt :3 Kom sen hem hit men här gjorde vi heller ingenting,sen for vi ut och cruisa med anton :3 Men sen for han heem :3 Sen började mina och emmas ideér.. Tycke verkligen synd om våra skotrar dit som vi var.. :3 Nåjo men hittade iallafall därifrån till sist.   Och sitter hemma nu och skakar som jag fryser.:3 Ska nu kolla om jag sku hitta nån klänning att beställa till min konfirmation..börjar bli småått bråttom med det :c

puss.<3

 

Av Johanna Lemström - 27 april 2013 14:25

Hellåuu


Gårdagen blev lite ändrad. Planerna var typ att ligga hemma med emma och kolla nån film bara.Men vid 5 tiden stack vi iväg till lojo på lite shoppiing:) När vi kom hem gjorde vi typ ingenting,och emma for hem runt 10. Stack sen till henne också^^ Var jävlit trött så kom hem redan halv12,men satt sen uuppe till 3 tiden ändå. :3 Vaknade lite över 12 idag,och for med emma mittiallt till butiken så det blev lite bråttom. Aja ska iallafall just fara med emma igen. Hoppas ni har en bra lördag.

Puss.<3

 

Av Johanna Lemström - 26 april 2013 14:30

Heisaan.


Blev ingen skola för min del idag. Så skulle sova lite längre,men nej det går ju inte så bra när man har en hund med i sängen också.. Först tog hon nästan hela mitt täcke,så hamnade va utan. Sen tog hon också över halva sängen och buffade mig upp mot väggen.   Men steg upp runt halv10. Kom sen tillbaka i sängen igen för jag hade jävlit tråkigt.. For sen i duschen och stod där i en eevighet.Emma slutade lite före 2,så for efter henne i regnet.. Så stod sen en stund och pratade med alina också! :) Ska sen senare va med emma,igeen.. Håller just nu på att klippa ut en massa bilder,som jag har tagit ut från we<3it. Min väggar börjar bli ganska fulla med sånna bilder..  

Aja hoppas ni har en bra fredag:)

Puss.<3

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards