johannalemstrom

Alla inlägg under augusti 2013

Av Johanna Lemström - 26 augusti 2013 14:45

Haalååj! 
Igen är det en lång jävla tid sen jag bloggade sist. Sorry för det men har inga haft datorn på alls nästan och tycker det är jobbigt att blogga via mobilen så blir ett kort inlägg nu också.. Anyway förra veckan gick som den gick. Sov inga i eget internat. Delade en 80cm:s säng. Gick och sova 4 tiden på morgonen varje dag. Huhhu. Var iallafall på onsdagen till skanssi och shoppade med några vänner:) Hittade inga så mycke men mer behövde jag inga heller! Var också på lite husbilscruis hah!Var jävlit trött när jag kom hem 12 tiden på fredag så hängde en stund med malin och nina sen stack jag till chati och sen var jag bara hemma och kollade film. Sovde gott redan före 22. Sovde 14 timmar fyfan vad skönt det var!:) Var sen på lördagen med emma. Stack vid 23 tiden till grannstaden, lyckades flyga av mopon då emma körde och knyckte för mycke.. Fick sjukt som fan och ett äcklit sår på knät. Men va no där, inget hände med mopon så:) Började grilla kött vid 2 tiden och kollade sen film och vid 5 for vi och sova. Sen sovde vi 8timmar skönt det också!:) Stack sen till hese och äta med emma på söndagen och vid 6 tiden blev jag, malin och nina körda till kimito av min bror. Var hyper som fan igår kväll, det vet mina facebook vänner. Sen mot 23 tiden for vi in till byn och drack lite, sen till nån kämppä . Var helt kul av var och sova vid 3 tiden. Började sen halv1 idag och slutade redan före 2. Så helt chill skoldag:) Nu sitter vi utanför matsalen och väntar på mat!
Hoppas ni haft det bra. Det har iallafall jag!:))
Puss.<3

Av Johanna Lemström - 16 augusti 2013 14:41

Halåååj.

Det är en lång tid sen jag bloggade igen.. Har varit i skolan en jävla vecka redan och sånt.. Aja förra veckan kom chati med hennes hund nano till bella och leka,och sen spenderade jag många dagar med emma:) På måndagen var det dags att börja åka mot den nya skolan.  Så bor på internat nuförtiden. Går på en djurlinje och har hittat nya kiva kaverin och sånt:) helt skojj. Och där finns jävlit söta hundar. Sen började tydligen också en jag  känner där, som just hade fyllt 18. Så han hade fått en fucking awesome bil och var ut och cruisade en hel del med honom :--) Var också till åbo med honom på onsdagen^^ Chill som fan. Och fiilis hade vi. Finns igentligen inte så mycke att berätta om denhär veckan nått mer,helt lam skola ,slutade iallafall helt fittit mycke tidigare än vad man igentligen skulle å helt kul:) Var och köra traktor idag haha fan de va kiva^^Och har sovit så jävla lite så ska vaa så jvla skönt att få sooova läänge inatt och i egen säng! Men ska ny vara med emma så hinner inte blogga nått mer,bloggar sen när jag hinner igen. Kanske dock inte bloggar på internatet ,min netti e jävlit trögt där såå..

Aja hoppas ni haft en bra vecka:)

puss.

     

               

Av Johanna Lemström - 5 augusti 2013 22:50

Hallååjj.
Det var en tid sen jag bloggade sist igen.. Dagarna går så jävla snabbt.__ Fäin! Aja vet typ inte va jag gjorde förra veckan? Var typ och pratade lite med emma på måndagen och på tisda hängde jag med chati.Kollade lejonkungen filmerna och for sen och lärde chati köra mopo. lol säger jag bara,
åkte faktiskt också jävlit kul men knyckte en hel del..På onsdagen for jag till stugan för ville bort härifrån.! Tänkte komma hem på fredagen först men blev sen ändå där enda till söndag. Har idag spenderat så gott som hela dagen med chati:) Redde först upp min garderob så jag skulle få in mera kläder dit, slängde ut en hel del av mammas och pappas gamla rockar provade också dom med chati, haha! Stack sen till stan efter lite nya akvariefiskar woop! :D Efter det hjälpte chati mig att omöblera mitt rum. Fan de va jobbit! Men var klara vid halv9 och nu sir mitt rum större ut wuhhuu:3 Aja stack sen till stan och hittade några kul gäng att cruisa med haha lol!:"""D Men jo imorgon fan blir det annat, ska sticka iväg10 hemifrån med chati och ska cruisa lite längre.. Yeye:'3
Men jo ska nörda lite true blood nu och sen krypa under täcket.:)
Puss<3

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards