johannalemstrom

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna Lemström - 30 september 2012 20:34

Jåumäään.

Sitter just nu med musiken på hård volym med båda hörlurarna i öronen, love it. så hoppas ingen ropar på mig(A) för då hör jag nog inget;) tycker dock lite synd om mina öron..Måste akta att mina nya hörlurar inga går sönder heller(A)
Aja.
Har haft en slöö dag. Har varit typ helt borta ^^ haha jåu. När jag kollat o.c har det känts som om jag har varit helt droogad^^ juu normi.
Jau menatt kom nyss ur duschen också.
Borde laga matematik läxan.. Men jag orkar iintee:(
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 30 september 2012 14:07

Tjabaa.


Satt och slöade i nån timme när vi hade stigit upp. Hörde på musik, packade två paket åt W. Och jaa. Vid halv 12 tiden kom lallis ,nikolai och chati hit. Hah satte vid bordet och bra var fööör slöa. Vid kanske1(?) for nikolai vidare och vid halv2 - 2 så lämna dom alla mig :3 så städae lite sånt här hemma och har bara suttit framför datan sen dess. Ska väll ta och dra mig till duschen tror jag nu.

Haa det bra.

Puzz.<3

 

Av Johanna Lemström - 30 september 2012 09:46

Godmorgoon!:)

Stack och sova vid 4 tiden. Eller MM hade redan slockat några varv då;) sen när jag släckte lampan och såå så då var hon nog helt vaken;) så låg vi sär och tala i en stuund om aallt<3 sen mittiaallt blev de tyst , så somna vi sen. Vaknade 10:35 idag. Yyh sku nog ha smaka att sova längre.
Aja men inget mer att säga just nu.
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 30 september 2012 01:52

Tjabba.
Har haft en hel jävlit kul kväll, dock jävla mycke drama.. Amanda kom klockan 7:) . Sen vid halv8 så kom MM hit:) Vid 8 tiden kom Lalliis och nikolai;) sen va dom här en stund å så satt vi nu å chillaa;) hörde på lite musik och kollade film. Seen vid halv10 stack dom igen. Vid halv12 skulle jag och MM sticka in till stan efter godis.. Hände lite andra saker på vägen , sånt som jag inte tänker ta upp här tyvärr. Amanda skulle bli här övernatt , men jaa som jag sa. Så hände lite andra saker..:/ så jag och MM var här hemma vid 2 igen. Så stack vi ut en stund och nu sitter vi vid vårt köksbord och talaaar:)
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 29 september 2012 16:38

Är ut och åka med min bror nu. Känns ju nog lite konstigt att sitta på "fel" sida ^^ han köpte ju ny igår. För hans andra blev stulen.. Såå och ratten är på andra sidan är den är nå import ^^ såatt.sen är det också värsta turbo i den;) hihi kul:)
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 29 september 2012 12:45

Godmorgon.
Mamma kom in i rummet vid 9 idag och frågade om jag skulle med till stugan och sånt. Ja sa nej.. Sen stack dom och jag låg vaken till halv 11 och checkade facebook och sånt. Somnade sen vid halv 11 pånytt och vaknade klockan1;) såå har sovit en lång natt med tanke på att jag for och sova ren halv 12. Riktigt skönt:) Fast vart helt snurrig och det svartnade helatiden framför ögonen när jag satte upp mei och gick omkring. Så satt mei i matbordet och åt morgonmål.
Sitter nu och äter "efterrätt" på det^^
Ska just hoppa in i duschen.
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 28 september 2012 22:28

Brrp<3

Lilla johanna sover redan!
Okey nej det gör jag inte, men fan inte långt ifrån. Ligger redan i sängen och ska sova nog. Juste som jag skrev, var ju ut och gå/fotade idag med chati. Tog sjölv inte med min kamera, orkade inte. Så gick vi ner till stranden,men vågade inte gå hela vägen(A) förmdet var så jävla mörkt( okey de va de hela vägen noog..) men båda är skiit mörkrädda så inte det roligaste;) aja kom hem igen vid 10 tiden. Har fortfarande riktigt ont i halsen. Och nu far mina ögon helt i kors . Klockan är bara halv12 och jag ska sova re;)
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 28 september 2012 19:32

Går till stranden just nu med chatiii;)

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards