johannalemstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Lemström - 31 juli 2012 23:50

If i could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breathe to my neck,
the warmth of your lips to my cheek,
the touch of your fingers on my skin
and the feel of your hearth beating with mine.
Knowing that i could never find that feeling with anyone other than you.<3

Av Johanna Lemström - 31 juli 2012 21:25

Moooi.


Juste ska ta och berätta vart jag ska imorgon..

Sticker till Estland med mamma,pappa och bror(; Ska shoppa och sånt. Så kommer inte säkert vara nån bra uppdatering imorgon ._. För sticker redan hemifrån lite över 5 på morgonen, så kommer nog inte blogga nått innan vi far, men kanske slänger upp ett mobilinlägg i bilen(; Kommer hem sen sent på kvällen och vet inte om  jag orkar blogga då mer, men de ser vi sen(; Kan ju inte ha mpå mobilnätet där, det blir ju skitdyrt isf :'s Men ska se om jag hittar nått café eller nått med Wi-fi (; Därför förde vi också hunden till mommo och moffa idag att hon inge är ensam imorgon hela dagen. Men jo det var väll bara de. Kommer ha lite problem att gå och lägga mei dag.. Ska ju upp redan lite över 4 imorgon . Fuuuck. Kommer ju typ inte alls sova nått :'( Men jo. Ni ska ha re gött.

Puzz.<3


 

Av Johanna Lemström - 31 juli 2012 18:33

Blööö.

Nu lämnar vi av hunden hos mommo och moffa. Här blir hon inatt och hela morgondagen. :")

Av Johanna Lemström - 31 juli 2012 15:14

                                                                    Tjooo..


Kom hem från lojo vid 3 så fixade mamma mat och sånt.

Fan hittade sjölv lite kläder i dressmann. Wtf? Jåå :3 Så mamma köpte lite (A) Typ världens finaste rock (enlit mei) Och jag har läääänge velat ha en sån, och äntligen hittar man en, som sitter perfekt på :))) Wooop:)

(Bild till sist)


Anyway måste typ gå och klippa gräset nuu ._.

Puzz.<3


Rock. - 89,95€  (så detta är min nya älskling.)

Skjorta. - 39,95€

Tröja. - 34,95€

Och sen vart det 50% på allt det, så det blev inte såå dyrt:))

 

Och sen stack vi ju in via kultajoussi efter denna:

12,95€

sen var det 20% Och sen ennu ytterligare 5% föratt vi var stamkund. Så den blev sen bara 9,90€(;

 



Av Johanna Lemström - 31 juli 2012 11:08

Tjabbaa(:

Sitter just nu i bilen påväg till lojo((: pappa(och mamma) skulle till dressmann så stack me^^ ska också in till en butik efter ett smycke till mitt armband:) Iaf. Mamma väckte mei redan 11.15 Vilket ändå var bra.. Men hann bara fixa mei snabbt och så stack vi iväg. Varmt är det ute idag också. Fan har inte orkat ta mina allergipiller nu på ett par dagar. Så näsan är typ helt täppt och de kliar och kittlar som man i halsen... Faaan trodda att man lixom inge behövd ta allergipiller mer.. Men jo har inga mer att säga.
Puzz<3

Av Johanna Lemström - 31 juli 2012 02:03

Fan klockan är redan 3._ måste upp i någolunda tid imoron. För på onsdag blir det att stiga upp riktigt tidigt.. Mer om det imorgon. Anyway hade fått en kommentar att jag inte får skriva på mina bilder, att det är ful? Wtf. Tycker ni det?0.0. Snäällla svara nån!

Puzz<3

Av Johanna Lemström - 30 juli 2012 21:55

Blöööh :3


Älskar att uppdatera här nu igen ^^ Ehm mest föratt jag inga har nått annat att göra^^ Typ orkar inte kolla på film heller,och har ont i magen , är hungrig.. Blöööh.


Men jå. När vi kom hem från svampskogen såg vi en älg också ^^
Den var ganska långt ifrån, så blev inte så bra foton :/

 

Ooch Bella , hon blev ju helt galen :3  Började morra och allt sånt där , så mamma hamnade hålla i henne ordentligt...
(De ser typ ut som om mamma stryper henne på bilden, men nei de gör hon nog inte..)

 


Puzz.<3


Av Johanna Lemström - 30 juli 2012 21:16

Mooi! (:


Joo lite nytt här i bloggen igen:)

Ny header. Blev väll inte kanske såå bra, men bloggen blev ju totalt annorlunda (; 

Vad tycker ni då? :) 

Ändrade också visningsbilden men den är väll inte såå viktig ^.^


Från:

 


Till:

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards