johannalemstrom

Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna Lemström - 5 oktober 2013 23:07

Halåjj.. Har nu igen inte bloggat på länge..hups :3 Har ingen lust eller ork att blogga så dethär är väll kanske mitt sista inlägg :3 Aja har nu inget speciell intressant att skriva om ,men tänkte igen skirva ett hastigt inlägg och sen sätta en del bilder. :) Varju 2 veckor i rad i kimito,för hade bondgårdsdejour,så jag och 2 andra skulle och mjölka korna 4ggr förra veckoslutet,bra gick det iaf. Aja men juu inte har jag nu så mycke att berätta igentligen. Hade datan med denna gång dit,så vi har kollat en del film och sånt:) Har också varit på en delt cruisar:) Var igår med chati direkt när jag kom hem,var en eevighet den jag träffade den cheyen men kul hadde vi:) Var idag igen med henne en paren timmar och sen kom emma till mig,hon hjälpte mig med lite saker och sen for vi till karis och träffade william:) hade helt kul. Kom hem sen vid 11 tiden i regnet..:3 Borde nu också packa till nästa vecka,men skuullee inte orkaa. Far iväg redan vid hav4 imorgon såå.___ vill inteee._ Men ju ha det bra.

Puss.<3

Vi angstade..

     

Har kört en hel massa traktoor:)    

Kooosssoor-_-                            

Fick nya skooor igåår:))) <3      

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards