johannalemstrom

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Lemström - 31 maj 2012 21:32

Tjabbaah :) 


Har spenderat dagen med Kati efter klockan 2 :)

Skulle ju och möta henne till bussen, men hann inga riktigt dit (A) Så jåå ^^

Thihii (A)

Men joo så stack vi hem till henne och hon åt sen började färgningen ;)

Tog nog en tid innan jag fick de fixat, men de blev ju helt bra nog ;) 

Hon blev inga morot iaf ;) Thihii. :)

Sen så stack vi hem till mei och jag åt sen så chillade vi bara, och sen skulle jag klippa gräsmattan

här hemma, så hon hjälpte mei lite (A) Men jååu så nu blir man lite rikare igeen. 

Sen stack vi till min mommo och sökte en cykel, för alla våra cyklar har satan allti någo fel.

För imorgon börjar jag 10 och slutar 1. Och först ska vi och bowla och sen till stallörs och chillaa :)

Dock har dom lovat mycker regn imorgon, men hoppas de inga kommer..

Kati ska också va me i vår klass imoron :D För hon ville inga fara med till borgbacken med siin :3

Thihii. så vi cyklar till skolan.. om de inga regnar..

Men jaa de där blev lång"varför vi hämtade cykeln:3 " Men jodå.

Sen så stack vi upp till lådorna och chillade där tills Kati skulle hem 9 :3


De e inga ens nått intressant dedär..

Men jåå sitter nu och hör på lite musiikki och chattar med W :) Thihii :)

Ha re gött.

POSS.   

 

Av Johanna Lemström - 31 maj 2012 11:15

Godmorgon ! :)


Okey vaknade för ca 1 timme sedan när mommo och mofa kom hit, men sen satte jag

dator ackun på laddning i brors dator.. Hatar dehär.. :c

Just nu sitter jag och äter turkar.   Dom är så jävla goda. har helt fassnat för dom godisarna

här nu på en vecka :) Dock får jag sjukt i muntaket av dom :'( Har ätit så mycke (A)

   


Meen jåå iaf. Så ha ja nu planera att sitta och glo på dhw till klockan blir där runt halv 2-2.

Shit de är ju nästan bara 1 timme dit O_o

Nåja men anyway.. Sen så sticker jag och möter Kati till busshållsplatsen och sen sticker vi hem till

henne och seen ska jag färga hennes hååår :)  Är lite förvånad över att hon låter mig färga det (A)

Ja ska förstöra det  

Haha nee. jag ska laga de perfekt (A)

Thihi men joodå. juste ni undrar kanske varför jag skriver redan denhär tiden? ;)

Joo min mamma är så snäll att hon lät mei vara hemma idag igen :)

Thihii.

Men jåå nu ska jag kolla dhw.

POSS.   

 

Av Johanna Lemström - 30 maj 2012 20:59

Tjohei. :) 


Btw.. Mamma var och sökte ny piercing till mei idag :)

 

Dafuuck? Den bilden blev konstig O.o Men anyway det är en sån, bara att den är i silver färg :) 


Var och klippte gräsmattan , och chatie var med :) 

Nee nu tänker jag börja skriva Kati (A) Thihii  


Nåjåå. Ska försöka laga dehär snabbt, att inte dendär jävla ackun far igen..

Nåjåå men tror jag har nån fucking gräs allergi.. För fan vad det kliade och stack i halsen och näsan

när jag klippte, och de gör det ennu  


Vi var uppe dit med mopon så sen stack vi till joc's och chillade där i en 5 minuter kanske.   Haha :3

Sen så for vi hem till mei och sen följde jag hem Kati ;)

Haha har inte så hemskt mycket mer att säga faktiskt ;)

Men ska tråta upp dendär bilden jag sa (A)

Ha re gött.

POSS. 


Thihii, alla e no så golliga här (A)   

   

Robbe,William,Katie och jaag :3

  

Av Johanna Lemström - 30 maj 2012 17:40

Tjabbaa :)Skulle just ta och skriva inlägg med datan, men jo förståss då så ska ackun dö. :'( Fuuuck.Men jåå har nu suttit i kanske 1timme+ och gått egenom alla foton om william och robbe tog igår.Tänk. Det var 2084 st. Men nu är det bara 26st kvar (A) Thihii.:-*Men jodå fixade också ihop ett collage på mei,william,robbe och chatie. Och jaa jag skulle ju just ta och ladda upp det. Men då dog datan. Så har ackun på laddning nu i brors dator :) Huhhu dehä komme bli jobbigt, om man måste hålla på.såhär i "gud vet när"..Men joodå. Jag ska och klippa gräset i vårt andra hus idag också. Men min älskling kommer me och håller mei sällskap mei (A) wupsidaysi. Kan nog först skriva en juttu hit efter det (A) Men ja somsakt chatie kommer och håller mei sällskap(läs: klipper hela gräset till mei (A) haha näe :c )Men jååu. Ska kolla lite dhw nu. Dock once again på telefonen :(POSS <3

Av Johanna Lemström - 30 maj 2012 14:00

Tjabbaa..


Allt går åt helvete nu.. -.-

Kompisar som hatar en, kärleken.. ,en död dator p.g.a att laddaren gick sönder igår -.-

Piercingen lossnade idag på morgonen,så går nu med bara en stav där..


Nåjåå. Min bror håller just nu på att ladda min laddare, för han har likadan dator.

men hans acku är söndern den igen.. Så inte kan vi heller byta mellan sladdarna..

Så kommer typ kunna va på min dator i kanske 2 timmar ida.. Just nu är jag på pappas

såå (A)


Ska berätta om den jävla lama skoldagen nu dåå..

Började med 3 timmar turist franska.. Like wtf? Nå men dom timmarna gick no endå ganska snabbt ;)

Sen hade vi (läs skulle ha ) afternoon tea. Men nei då fanns vi inte ens med på listan. Ångrar lite att jag

inte bara sa att jag om fel, så skulle jag ha kommit hem(A) För sen kom vår klassföreståndare dit så hamna

vi sen fa med henne och kolla på Pahat pojat. Jyeii. :c


Åkte sen hem amper med Eveline, och sen tog vi en ganska lång pratstund ;)

Jaaah :3


Kan ju inte precis sätta nån av mina bilder hit nu när min dator är död. Men atagligen kommer de komma

we<3it bilder ;)

Thihii.

Jå ska väll kolla dhw nu. På telefonen :'(  Tur så hann jag få några avsnitt dit innan den dog igår iaf :

Men jau . Nu ska jag försöka få tag på min mamma :3

POSS

 

Av Johanna Lemström - 29 maj 2012 21:03

Joodå.

Tjenis på er :)


Kul dag i karis har det varit iaf ;)

Kom faktiskt hem flrt 9, och sen stack jag direkt i duschen :3


Nåjåå ska berätta om min dag då :)


Började med när jag for och sova vid 12 tiden inatt. Jag somnade absolut inte.

Så natten spenderades på att jag tänkte på allt möjligt från himmel och jord. Seriöst om jag ens sovde 1 timme

inatt vet jag inte ens O.o

Men jåå har endå inte varit så trött idag, men är väll imorgon.. :c


Nåjåå de 3 första timmarna hade vi "guidning på stan" Men läraren hade försovt sig.  Så vi väntade i typ

½ timme på honom.

Så sen hamnade vi inte gå alls lika långt. 

Resten av dagen hade vi "film om II världskriget.." Dock somnade jag en paren gånger.. :s Så då märte jag att

jag verkligen inte hade sovit inatt alls. Jag frös, hade ont i magen och var skit trött.

Så borde ju inte alls ha stuckit till Karis. Men glad att jag gjorde det endå. 

I bussen var det två så in i helvetes tröga och störande poikar.. Typ i 10 års ålder? -.-

Sen steg vi av vid busstationen i karis.  Där stod Alex och Joni och nån annan :3 Så vi stannade där en

stund. Sen for jag och Chatie till  Canny och sen skull vi träffa William och Robbe :) 

Men dom hade nått "hyss" på G. Dafuuck.  Men jåå så dom bara cyklade förbi och sa att dom ringer sen..

Men jåå sen kom dom och vi stack nånstans. Sen feida dom igen..

Men sen så kom dom tillbaka.. Sen for vi hem till Robbe. Jag och chatie åkte på deras packare. Jåå morjens

i ca 6 km? Huhhu :3 Värsta mardrömmen :3 Okey tycker nog lite synd om dom ockås dom hamnade cykla  

Men dom sa att vi sku åka .. Så  

Men joodå , sen äntligen var vi framme nångång :3

Så ringde jag till mamma och sa att hon måddes komma och hämta oss sen senare, för aldrig att jag och chatie

skulle ha gått dendär vägen tillbaka till tåget (A)

Men jåå. Vi satt/låg mest och chillade i nån soffa dit uppe på övrevåningen hos Robbe :3

Haha hans pappa var ju sen snäll. Han kommer in och säger "Hej bögar" till William och Robbe.

Smått jag och Chatie började skratta.  Men jåå :3

Mamma kom sen och hämtade, och så stack vi hem och var hemma lite över 9 :)

Shieet dehär blev långt ;O
Men jåå dom satt och tog foton med min kamera också.. Bara minnet fullt.. = 2084 foton??

Jå morjens nu ska jag ta och kolla egenom dom, Kommer ju smått ta halva natten ? :'(

Nää men dom hade ganska mycke onödiga foton där också såå..

Men ja.

Ha re gött :3

POSS. 


Titta här är min söta fjant. :)   

      

Av Johanna Lemström - 28 maj 2012 20:12

Tjaa (:  (Undra it rubriken)


Hittade tyvärr inga skor i karis inte. Eller jo, men dom jag hittade fick jag inte för

dom hade för hög klack.. BlaBlaBla.

Nåjå. Sen stack vi till canny och därifrån fick jag en only college och ett only linne :)

Så joo ;)

Sen kom vi hem och jaa. Mamma hjälpte mei att städa rummet (A)

De va egentligen på de villkore som jag fick vara hemma idag om jag städade rummet , men

jag orkade inga (A) så mamma hjälpte mei sen.  :) Thihii.

Sen kollade jag dhw i en timme. Och sen så städade jag min garderob. Wihii nu är den redig igen.

Mot vad den var innan(A) .

Thihiii.

Men jåå. Imorgon sticker jag till Karis med chatie direkt efter skolan :)

Ska vara med W,R och A skulle jag säga ;) Hoppas fan på att det inte kommer börja regna bara :'( 

Nåjuu men kommer först att blogga sen när jag kommit hem.

Men nu ska jag ta och kolla lite dhw.

POSS.  

 

Av Johanna Lemström - 28 maj 2012 11:04

GodMorgon :)


Thihii. Idag är jag ju ledig, skiitskönt efter denhär helgen så ;) (A) 

Men imorgon back to school. sen är det bara freaking 4 dagar kvar som är skiit

lätta. Och sen avslutningen på lördag så har vi fucking sommarlooov!!! =)

Kan såå inte fatta det.

Och dehär sommarlovet kommer såå bli det bästa :) Redan avslutningen kommer bli 

fucking awesome ;) dock har dom lovat regn, men de får de inte komma!!.


Men jåå.


Vaknade redan lite före 10. Men somnade sen om med Hunden Thihii :)

Vaknade igen halv 12 och steg upp.

Vid halv 3 tiden sticker jag iväg till karis och kolla på avslutnings skor.

Jag kommer såå inte hitta några bra. Nei JAG KOMMER HITA. Måste jag säga, så hittar jag nog(A)

Thihii.

Nej nu ska jag fara ut och steka i soolen :) 
POSS.   


Haha kolla texten :) Tror jag nästan dör ;)

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards