johannalemstrom

Alla inlägg under september 2013

Av Johanna Lemström - 22 september 2013 17:46

Halåjj..


Kommer med samma sak här igen typ.. Har iallafall haft en kul vecka men de bästa igen :) På tisdagen stack jag och sandra helt oplanerat till åbo med ett litet gäng och kollade leffan white house down. den va helt skiiiit bra:)) Hade sen lite småfeber 2 dagar men den gick bort. Vi hängde lite med andré å axel typ och sånt kul. :) På torsdag och fredag var det ju marknad här i ekenäs. Kändes helt cp att inte kunna komma på den på torsdag. Men spenderade nästan 10 timmar på fredag där:) Träffade en hel massa kompisar där:) Hade helt kul men sen skulle jag och malin fara efter mera pengar och sen på wc. Men då blev mopon utan bensa.. Första gången,och fan sista också.. Så måddes en vänta på att mommo skulle hämta mera och se hann vi ännu tillbaka till marknaden innan allt var bortplockat :3 Nåjo den dagen var iallafall jäävlit kul :) Sen kom malin till mig övernatt och skulle fa hem igår kväll men det gjorde hon inte. Sandra kom också igår till mig och dom båda sov här inatt ännu :) Stack till karis abc och åt och bara chillade där med Affe :)  For och sova 6tiden idag och vaknade runt 2 :3 Sen for dom båda hem så smångingom och har bara suttit och ruttnat sen dess.. :3 Är ledig imorgon från skolan så far först till kimito imorgon :) Skönt som fan! Aja har inte nått mer att säga nu.

Pusshei.<3

Träffade chati förra söndagen innan jag for till kimito :)

 

sött..

 

Vi byggde hundskitroskis!

 

 

For och kollade leffa med detta gäng. Channing tatum var med i filmen och han är såå het!

     

..

 

abc igår:)

 

 

Vi hade skojj innan malin stack..:3

 

och några bildern från marknaden:)

         

jaghartråkigtochärpådåligthumör!

 


  


Av Johanna Lemström - 14 september 2013 12:01

Halåååj.


Har haft en kul vecka i kimito igen :) Har gjort en hel massa saker. Men tänkte mest sätta upp bilder istället föratt skriva så mycket.. Har varit 2 mornar till bondgården och mjölkat korna denhär veckan också.. wuppiduu-.- Så har hamnat stiga upp runt halv6.. Men jo bra har det ändå gått!  Har dessvärre inga sovit så mycket alls någon natt,men sånt är livet..:3


Bia,nina,ida och jaaag :3 hade väldigt tråkigt.

 
Jag och nina satt uppe vid kosthållet med affe,axel och andré :)

 

Var i byn med dehär 2 cheyerna:)


 

Ihih lånade affes skor ut på tubak,kände mig som bigfoot:')

 

Jag och nina stack ut till byn 23 tiden.

 

Men det var absolut dött där när klockan var 2.

 

Satt och ruttnade på ett sånthänt ställe ännu vid halv3 tiden.

 

Jag,malin och nina:)

 

Färgade mitt hår pink med kreppapper,det skulle gå bort i duschen men det gjorde det faktiskt inte..

 

Kom hem från skolan redan på torsdagen vid 12 tiden,sökte emma från skolan då hon slutade 4, och drog sen en random cruis till kimito? :'O wtf,men vi hade tråkigt såjo..

 

Var med emma igår också:)

 

 

Vi tog cruis till svartå och träffade tony:)

 

 

Och sen for vi till hese å äta!  
  

Av Johanna Lemström - 6 september 2013 18:09

Halåååj.


Sooorrryy för en fittit trög bloggning nu igen..Men hinnar bara inte blogga nuförtiden mera..Ska iallafall sätta upp en hel del bilder idag. Vet inga egentligen vad jag ska berätta om dom 2 veckor som har gått igen. Har gjort en hel massa saker. Varit ut till skogen på skogstimmarna,kört traktor på dom timmarna,varit till ladugården och tittat på korna. Och efter skolan har vi typ varit i byn. Var på lite cruis till salo denhä veckan med några vänner ,helt kuuul:)

Fixade hål i öronen till några vänner också!  Förra helgen var jag med malin till svartå och träffade tony också ett varv:) Vet inga ennu vad jag ska göra imoron ,sticker kanske till ingå  

                                                 


Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards