johannalemstrom

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna Lemström - 30 november 2012 12:48

Tjenaaa.

Nooo e de ju helt najs att vara hemma från skolan idag;) Mamma var också hemma. Så hon väckte mig lite före 12. Och så har det ju förståss snöat hela natten och morgonen, och det fortsätter som bäst... Snöstorm med. Wuhhuuhu._ Äääh tycker inga alls om snö:( Aja hamnade ju förståss ut och moka med min bror och mamma. Nåja tog inte så jätte länge ändå när vi var flere.. Vet inte om jag har nått mer att säga precis. Så ni ska ha en braa dag:)
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 29 november 2012 16:48

Moooi.

Skola mellan 8-15.Sen kom Tia till mei, och vid halv5 for vi in till skolan. Sitter just nu i bussen påväg tilll åbo. Ska ju dit på teater..Dom flesta 9or. De e lixom sådä att man måst.. Wuhhhuhuhuu.. Hair heter den iaf. Nån musikal.. Såatt kommer vara hemma nångång 12 ikväll.. Mår illa som fan nu också.. Har huvudvärk som fan. Fuck this...
Aja har väll inte nått annat att säga heller.
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 28 november 2012 13:45

Heej.

Skola mellan 10-14. Och faan vad mycke snö det är ute:( fuck. Jag hatar snö! Jo visst, det är ju fint och så.. Men. Det är så jävla halt när det är snö ute:( aaah. . . Och dom lovar -15° tilö nästa vecka? :o vafan lixom. Det är redan kallt nu och det är inte end minus grader. Wuhhuuu. Aja lame skoldag med , finska,matematik,elevhandledning och geografi. Åkte sen buss hem med amanda:) juusåaat. Har ju dedä jävla skribamötet 16:15. Orkar intee!._.
Aja ha det bra.
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 27 november 2012 21:25

Tjabaaa.

Jaaa idag har jag väll inte gjort nått?:3
Hade planerat med både chati och emma, men det blev ingenting sen heller. Dels föratt det började snöa.. Eller ja "snöa" det blev ju inte kvar på marken eller nått:)
Aja här senare ikväll hämtade jag mik skoter från pappas jobb:) så nu är den i skick igen;) wooop:)
Jauu menaatt talade också med emma in1 timme i mobilen, hjälpte henne bl.a med matematikläxan;)
Nåju men har egentligen inget mer att säga nu.
Ska kolla Portkod 1321:)

Av Johanna Lemström - 27 november 2012 15:12

Hej.

Skola mellan 8-14. Stack med mopo, usch no börjar det ju bli kallt:S och nu snöar det:( pluss att dom lovar -11till helgen. Fuuuuck. Aja chati åkte iallafall med mig till skolan. Hade tråkiga timmar, halv 1 hade jag tid till tandläkaren. FYFAN! Hatar tandläkare. Och nu kommer mitt tandkött blöda i några dagar, och sen blöder det mer när man borstar tänderna. Wuhuuu gladare kan man ju int bli!-.- Ajaaa när vi slutade for jag med emma till butiken, sen en snabb cruis runt stan^^ När jag kom hen började jag fixa mat och jaa , åt just och det var väll allt:D
Ha det bäst.
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 26 november 2012 18:07

Juste lovade ju att ladda upp några videon från fork, så varsågod.:D

Av Johanna Lemström - 26 november 2012 15:13

Heej.


Shit det är länge sen jag skrev ett inlägg med datan    Mycke lättar att skriva med mobilen;)

Aja skola mellan 8-13:40. Hade mopo, yyyh vad det är kallt nu att köra:( blää. Vintern kommer:/ Ganska lame dag har det varit. Awiii läraren hade hennes hund med på dom 2 sista timmarna . ^^ Hihi den var söwt:3  Den hade skadat tassen;(  höhö. Aja efter skolan for jag på cruis med emma till stan, sen for vi till butiken och sen till cannys. Stack ett varv till gigantti,nördade ipad:ana. Sen kom nicholas^^ Var med han en stund, fick ett armband å en ring^^ Såntä plast ,från såndä maskin^^ Hlhöhöh^^ Jääjää sen stack vi hem. Förde också chatis hjälm till henne. Och vetni nu har jag inget mer att säga heller. Såå ha det bra. Nu ska jag käka .. Julmat.  

Puzz.<3

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards