johannalemstrom

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

hååhhhå

Av Johanna Lemström - 29 juli 2013 15:19

Halåj. En vecka sen jag bloggade sist igen hörni. Och bättre uppdatering än såhär blir det nog inte mer. Skolan börjar igen om 15dagar. Fäin! Börjar ju ny skola som inte ens är i staden jag bor i. Så kommer flytta till skolans internat.Yyhyh Aja men berättar om det sen när skolan faktiskt ska börja!  Iallafall stack till tallinn på tisdagen ju. Hittade en massa fina t-skjortor men köpte bara några av dem. For sen till superalko och köpte en hel del kul dricka.   Var hemma igen vid halv12 tiden kanske? Var sen med chati på onsdagen:) Var och cruisade lite,fixade mina naglar och sånt kul:) På torsdagen hängde jag en stund med emma:) Var en jävla lång tid sen jag såg sen cheyeen sist :s Gjorde iallafall myky kul med henne. Och på fredagen stack jag till karisnatten med henne. hade regnat som fan dit så var värsta översvämningen där.   På lördagen var jag en stund med amanda och stack sen till emma på kvällen och blev där och sova. Såg en hel del fladdermöss. Sovde inte alls den natten. For hem sen redan 10tiden och kollade film typ resten av dagen. Vid 11 tiden for jag med amanda till stan och cruisade lite med dennis och john :) Helt kul,kom hem sen lite före 2. Fyfan vad trött jag var.. Nåju fick iallafall sova ordentligt inatt :3

-->tallinn

 

Köpte en roos där^^

 

Och dehär köpte jag också

    

Emma fixa nån random orange slinga i mitt hår0.0den skulle va röd..

   

Det var väldigt jävla svart mot karis på karisnattenkvällen..

     

Våffelstegningen for åt helvete..

 

Kollade typ bara film igår..:3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:20


 

J

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:18


 

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:06

Tjenaa bögaar? Hur mår ni ida? Sjölv mår ja sådä paaassslit? hait blogga på en låång låång tid å nu tänkt ja skriva någå skit helt på läppä å inga seriously aalls:D har slutat min skola som jag gick i senast jag skrev här, haha orkade inga mer det v...

Av Johanna Lemström - 20 februari 2014 18:16


Tjennaaa.   En tid sen ssist igen men somsakt har inget att berätta, int igentligen nu heller men kände föratt slänga in ett inlägg så då gör jag det. Har iallafall sportlov nu,så är hemma,och det känns som det är evigheter sen jag var i kimito...

Av Johanna Lemström - 4 februari 2014 12:31


Cha! Ingen har skrivi på denhä bloggen på flera månader å nu e de ninus och jag här som skriver   Ja e så glad att jag har fått träffa Johanna. Hon e en av mina närmaste och bästa vänner. Tänkt ta å berätt lite va som ha hänt hit på sistone. De h...

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards