johannalemstrom

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Lemström - 30 juni 2012 13:20

Tjaa..


Mitt internet for igen i min dator.. Och fick e inte fixat så som jag gjorde förra gången, så vet inte vad jag ska göra ._.  Just nu sitter jag iaf på pappas dator... Tänkte berätta lite om igår.. Vid halv 6 kom chatie och möta mei , sen stack vi och satte upp nån lapp i stan oh åkte sen ut till västerby till hennes syster. Var där en stund och sen började vi fara till stationerna.. (Asså hennes syster typ skulle ha "cykelorientering" med några vänner, och vi sku stå på "stationerna" och fota, lr chatie skulle fota ;) Tog lite längre än vad vi hade tänkt. Så var först hemma lite över 10. Sen kom vi hem till mei , och då hade min bror några kaverin här, men han va inga sjölv här. Lite piinsamt nog meen.. (A)  Och så åt vi pizza och sen fortsatte vår kväll som den nu gjorde ;)) Vaknade 12 idag, låg i sängen ennu tills halv 1 då chaties mamma ringde, så måddes chatie hem och äta. Ska väll ennu nog vara med chatie idag ;) Dåligt väder är det ute med ._. och min dator kan inte koppla till internet, spotify har nått fel i telefonen, fuuuck. Måste ha spotify!!

Men ska sticka och se på dhw eller nån film nu..

                                                  
                         PussHei.  

 

Av Johanna Lemström - 29 juni 2012 15:20

Tjohei : )


Har inte gjot nånting idag , förutom kollat film ^^ . Meen det blir det ändring på inom 1 timme  ;) Vid halv 6 sticker jag med chatie ,ömöm, nånstans , vet inte ? ^^ För hennes syster har nå juttu att dom ska cykla omkring i stan och nått sånt ^^ Så chatie ska fota dom, och eftersomatt jag inte har nått annat att göra så sticker jag med ;) Tur så är mobilen fulladdad. (A)  Är väll klara runt 8-halv 9 ? eller vad nu chatie sa. Sen sticker vi väll snabbt hem via chatie och kommer hem till mei. Mamma och pappa är i stugan, och chatie kommer övernatt. Ikväll ska vi******************** w000p w000p :)) Thihii. Så vet inte hur det blir med uppdateringen ;) Men om jag inga bloggar mer iväll såå, skriver jag väll kanske nått smått om ikväll/inatt imorgon ;)  Men ja. Nu ska jag försöka hinna med ett avsnitt av dhw innan jag måste börja fixa mei. 

PussHei.  

 

Av Johanna Lemström - 29 juni 2012 12:03

Tjabbaa.. 



Vaknade runt halv 12 idag, steg upp 12, och stack typ direkt i duschen :3  Ooch har ju haft flunssa denhä veckan.. Trodde det typs kulle förvinna tills idag, men nei den jäveln har bara blivit värre    Ghaad, hatar flunssa ._. Men fan de ska inga få förstöra min freda.  Thihii.  Just nu sitter jag och ser på extreme makeover weightloss , som jag tyckte om förut.. Men nu är det helt annorlunda ._. Det har också bytit "tränare/sån som drar det" va de nu heter ^^ , och han är inga alls lika snäll, och inga lika cute heller (A)   Så de e inga lika kul mer :/  iaf. nu kom mamma hem med ett ellos paket med lite kläder till mäi ^.^ så ska sticka nuu..

PussHei.  

 

Av Johanna Lemström - 28 juni 2012 21:34

Tjoooh.


Hann sen aldrig vara med Amanda :s Kommer ju inte se henne på eeevigheter jue.. :s För hon sticker upp till österbotten nästan resten av sommarlovet sååå.. :( <3  Men vid halv 5 Så kom chatie och möta mei, sen stack vi hem till henne efter hennes hundar, och stack ut och gå med dem ;) Sååg en heet kille som körde glassbilen (A) Sen kom vi hem till mei , och då kom glassbilen vid mei , så vi rusade ut (A )Haha. Sen så stannade den utanför , så vi stod i fönstret och såg på han . Haha ^.^ Sen for vi ut och gå med min hund.. Och efter det for vi upp till jocs och låg där och chillade på gräsmattan ;) Kom också några heta killar där förbi ;) Chatie fixade också en liten krans till mei , men den tappade jag :'(  Sen kom vi på att vi skulle sticka ner till stranden med min mopo    Såå sen for vi upp dit på ett högt berg och satt där i ungefär 1 timme. Där lagade chatie en ny störra krans till mei , och en till henne sjölv ;)) Thiihii. Vi måste ju fira vår 1 månads dag gifta idag ;) Höhö ^^ Skämt&Sido. ;)  Vid lite före 10 började vi starta hemåt, och sen kom det en bil emot, på en sån väg man inga ryms flere än en bil, så fick lite panik där, men sen slapp jag typ ner på sidan ^^ Höhö :3 sen när vi kom hem så stack chatie hem ^^. Det var deet. Nu ska jag väll ta och kolla på en film. Ha det fint.

PussHei.  



-Jag&Chatie idag. -

   


Av Johanna Lemström - 28 juni 2012 15:40

KÄRLEK:

Är du kär just nu?    -  Jadå

Har du någon kille just nu?      -  Näe

Har du dumpat någon?  - Japp

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?   - Asså inte för skojs skull, men ljugit..

Vem kramade du senast?  - Hmm, chatie tror jag ;)

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - DafuuQ, Nej?


SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Njaa

Har du bra betyg?  - Dom skulle ju kunna va bättre..

Har du fått göra om ett prov någongång?  - Jadå

Har du fått ett bra resultat på ett prov?  -Ja

Sköter du dej i skolan?  - Försöker iaf.

Har du tuggat tuggummi under skoltid?  - Ja?

Haft mobilen på lektionstid?  - Ja?

Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon?  Jadå.


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj?   - 5

Du bor tillsammans med dina föräldrar?  - Jadå

Trivs hemma?  - Jo

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?  - Joo i nån timme ^.^

Har skrikit och slagit din mamma?  -  Näe

Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Näe, typ aldrig   

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja

Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla

Älskar du din familj oavsett vad som händer? - Jadå


VÄNNER:

Du har vänner?  - Jaaa

Du brukar vara med: - Alla? Men chatie mest ;)

Vem/vilka var du med sist? - Chatie

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut?  -Jo

Är det okej att ha kill-kompisar?  -Ja?

Har du pussat någon av dina kompisar? - Näe

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?  Haha ja ibland chatie      <3 Hihi

Har du blivit av med någon vän på sista tiden?  - Jodå


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag?  -Japp

Putar med läpparna på kort?- Ibland,lite.  

Tar kort på dina bröst? - Näe

Använder foundation på läpparna? - Ne,gjort...

Super dej packad varje helg? - Näe

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?  -Nee

Ditt hår e knallblont?- Näe, inte riktigt knallblont meen :-P


ALKOHOL

Har druckit alkohol? -  Jaadå

Vem bjöd dej på alkohol? - Öhöh. :-P

Brukar du dricka alkohol? - Jodå :3 

Har du druckit öl? - Ja

Tycker du om öl? - Nja, inte väll det godaste man druckit, men går väll ;)

Tycker du om vin? - Ne


KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - Är ju inte min ensak...

Vill du bli kriminell? - Ne?

Varför gör du sånt här? - ?

Vad är inte okej med att vara kriminell? - Vet inte?allt?

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Jadå!  Ööh ,kanske vill, men skulle nog inte göra det ;)

Har du suttit i fängelset? -  Näe

Vill du hamna i fängelset? - Näe, kanske skulle vara kul att testa (A)


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ibland..

När grät du senast? - För två dagar sen..

Du har gråtit över en kille? - Jadå, senaste gången jag grät så..

Vem bråkade du senast med? --

Du har fått ditt hjärta krossat? - Jo.

Du mår dåligt just nu?-  Näe, inte helt.


 

Av Johanna Lemström - 28 juni 2012 12:57

Tjabbaa!


Ghad hatar dethär. När man far och sova någolunda tidigt, stack och sova halv 2 igår.. Men sen satt jag ennu på Instagram på telefonen, och såg igenom allt, som typ tog ½ timme.. Sen satt jag ennu och gjorde massa annat på telefonen, hmm borde inte alls ha telefonen på kvällen.. Men vaknade halv 1 idag. Steg upp och satt en stund vid datan, stack sen i duschen, och sen såg jag de sista som var kvar av mitt program.. ^.^ Dagens planer : Vara med Amanda (tror jag iaf) och sen senare vara med Chatie :)  Mycke planer Iknow :3 Men joo. Är hungrig, ska gå och ta nått att äta nu.

PussHei.  

-GammalBild-

 

Av Johanna Lemström - 27 juni 2012 20:46

Tjaaa!


Dagen spenderats med chatie, med massa, massa skratt ;)  Mamma sa att vi hade skrattat 3 timmar i rad.   Uupsii.Eheh.  Men jå , chatie hade ju rolit, chattade med en massa från sverige? Jå-å..  Hmm. tur så sparas det som dom hade chattat.. :3 Iaf. vid 8 tiden stack vi ut, först for vi och "cruisa" jag åkte på packaren.. och sen stack vi till plan. Och sen typ körde hon hem mei :3 Hähä. Så har vi planerat en massa,  till t.ex fredan ^^ Och sen också till en massa annat ;)) Men jå, så hon måddes hem sen 9 såå.. Men nu är jag  huungrig.. Så ska gå och kolla om jag hittar nått att äta, och sen kolla film eller dhw. (A)

Ha det bra.

PussHei.  

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards