johannalemstrom

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Lemström - 31 mars 2013 20:06

Heisaan:)

Klockan är nu redan 7 här, dagarna börjar nog verkligen minska nu för oss:/ blää. Fast visst ska de va helt jävlit kul att träffa alla där hemma också:) Gårdagen spenderades iallafall här på hotellet och for inte alls till stan nått, bara en sväng till butiken, som ändå var stängd._ Spelade iallafall kort med mamma och chati på vår balkong:) hahah jag och chati bestämde oss föratt "bjuda över" mamma till oss en kväll. Våra funderingar.. Men det var nog helt pain för dom betedde sig som värsta barnungarna, och fick mig helatiden att skratta och det tog ju sjukt som fan:( Har ju sjukt så helvete ännu från när jag spydde.. Så det var helt pain att skratta. Aja vi körde ut mamma från rummet vid 11 tiden och jag stack i duschen. For sen och sova vid 2. Klockan ändrade ju till sommartid inatt och min telefon var helt cp så jag hade lite panik idag morse vad klockan var.. Fick sen reda på det iallafall.. Det kom sen ganska kiva program på tv så jag och chati slapp först ner och sola vid 2 tiden..:3 Har sen catchat bruna tills halv6. Har fått ännu mer färg idag yayy:) Min internet har också "gått ut" idag, så har bara internet i receptionen. Men ska fråga efter en ny kod såå:)
Sitter just nu iaf med chati och väntar på att domdär andra ska komma ner och sen sticker vi väll och äta. Själv får jag dock inte i mig nån av denhär maten mer men:/ Nåjo men har påkänn att dethär inlägget blev ganska långt.. Ha det bra.
Pusshej.<3

Av Johanna Lemström - 30 mars 2013 22:15

heej nu va ja här igen :3

lol ha haft en helt bra dag i dag. vakna typ halv 9 o fo i dushen o sånt...platta håre fö de va fö myky lockar :3

for åt 11 tiden till karis och födriva dagen..nå nej..fira en födelsedag i efter skott :D de va helt roligt fick god mat. fyllda plättar o sallad o nanna dricka :3  efter de så fo vi/jag o se på Big momma ettan den va helt rolig den me o så träffa ja hans famo,fafa,faster,bror, syster osv. :D dom va helt trävliga o roliga...heheheee..

o så bjöds de på kaffe o kakor...god smörgås kaka med rekor namm :D XD 

sen där åt 6 tiden så körde de mej ti nyboda o ja presentera hans mamma för Katitzii :D o så mocka ja boxana o bärde vatten 4 embar o de känndes som om armana sku falla av.... :3 nå elämä on :3 o pojkana i nyboda hade roligt o mobba mej me också....to in hästar osv...kom hem 7-8 tiden och ska sräda lite nu fö får ju besök imoron av brorsan o hans flickvän o E XD jåå o så ska man få söka påsk ägg imo också va skoj :3 mn före de ska ja jobba liite hehehehee mn har myky o göra ennu så hej dåå :D //a



Av Johanna Lemström - 30 mars 2013 22:04

<p>heej nu va ja här igen :3</p>
<p>lol ha haft en helt bra dag i dag. vakna typ halv 9 o fo i dushen o sånt...platta håre fö de va fö myky lockar :3</p>
<p>for åt 11 tiden till karis och födriva dagen..nå nej..fira en födelsedag i efter skott de va helt roligt fick god mat. fyllda plättar o sallad o nanna dricka efter de så fo vi/jag o se på Big momma ettan den va helt rolig den me o så träffa ja hans famo,fafa,faster,bror, syster osv. dom va helt trävliga o roliga...heheheee..</p>
<p>o så bjöds de på kaffe o kakor...god smörgås kaka med rekor namm XD </p>
<p>sen där åt 6 tiden så körde de mej ti nyboda o ja presentera hans mamma för Katitzii o så mocka ja boxana o bärde vatten 4 embar o de känndes som om armana sku falla av.... nå elämä on o pojkana i nyboda hade roligt o mobba mej me också....to in hästar osv...kom hem 7-8 tiden och ska sräda lite nu fö får ju besök imoron av brorsan o hans flickvän o E XD jåå o så ska man få söka påsk ägg imo också va skoj mn före de ska ja jobba liite hehehehee mn har myky o göra ennu så hej dåå //a

Av Johanna Lemström - 30 mars 2013 21:57

heej nu va ja här igen :3
lol ha haft en helt bra dag i dag. vakna typ halv 9 o fo i dushen o sånt...platta håre fö de va fö myky lockar :3
>for åt 11 tiden till karis och födriva dagen..nå nej..fira en födelsedag i efter skott de va helt roligt fick god mat. fyllda plättar o sallad o nanna dricka efter de så fo vi/jag o se på Big momma ettan den va helt rolig den me o så träffa ja hans famo,fafa,faster,bror, syster osv. dom va helt trävliga o roliga...heheheee..</p>
<p>o så bjöds de på kaffe o kakor...god smörgås kaka med rekor namm XD </p>
<p>sen där åt 6 tiden så körde de mej ti nyboda o ja presentera hans mamma för Katitzii o så mocka ja boxana o bärde vatten 4 embar o de känndes som om armana sku falla av.... nå elämä on o pojkana i nyboda hade roligt o mobba mej me också....to in hästar osv...kom hem 7-8 tiden och ska sräda lite nu fö får ju besök imoron av brorsan o hans flickvän o E XD jåå o så ska man få söka påsk ägg imo också va skoj mn före de ska ja jobba liite hehehehee mn har myky o göra ennu så hej dåå //a

Av Johanna Lemström - 30 mars 2013 21:47

 
heej nu va ja här igen :3</p>
>lol ha haft en helt bra dag i dag. vakna typ halv 9 o fo i dushen o sånt...platta håre fö de va fö myky lockar :3</p>
for åt 11 tiden till karis och födriva dagen..nå nej..fira en födelsedag i efter skott de va helt roligt fick god mat. fyllda plättar o sallad o nanna dricka efter de så fo vi/jag o se på Big momma ettan den va helt rolig den me o så träffa ja hans famo,fafa,faster,bror, syster osv. dom va helt trävliga o roliga...heheheee..
o så bjöds de på kaffe o kakor...god smörgås kaka med rekor namm XD
sen där åt 6 tiden så körde de mej ti nyboda o ja presentera hans mamma för Katitzii o så mocka ja boxana o bärde vatten 4 embar o de känndes som om armana sku falla av.... nå elämä on o pojkana i nyboda hade roligt o mobba mej me också....to in hästar osv...kom hem 7-8 tiden och ska sräda lite nu fö får ju besök imoron av brorsan o hans flickvän o E XD jåå o så ska man få söka påsk ägg imo också va skoj mn före de ska ja jobba liite hehehehee mn har myky o göra ennu så hej dåå //a

Av Johanna Lemström - 30 mars 2013 16:00

Heisaan
Fick just ingen mat i mig igår så var riktigt jävla trött, men orkade ändå med taxi ner till stan och var sen där med andreas och mats:) Dom skulle hem sen vid 11 så jag och chati for också.Failade i taxin för han skulle ha kört oss till fel ställe om han inte skulle ha fattat att vi skulle till dehär hotellet. Hah hups(A) Var sen ute och fotade lite med kameran:3 Och for och sova runt 1-halv2? Hamnade sen stiga upp redan 8 idag,__, Föratt äta morgonmål och sen tog vi 10ans buss ner till stranden. Satt där i en paren timmar och kom sen tillbaka. Har inte heller fått i mig nått att äta idag typ._ Nojo så e de väll:/
Aja ligger just nu och solar så:) hoppas ni har det bra och har en kul påsk:)
Pusshej.<3

Av Johanna Lemström - 30 mars 2013 15:58

Heisaan
Fick just ingen mat i mig igår så var riktigt jävla trött, men orkade ändå med taxi ner till stan och var sen där med andreas och mats:) Dom skulle hem sen vid 11 så jag och chati for också.Failade i taxin för han skulle ha kört oss till fel ställe om han inte skulle ha fattat att vi skulle till dehär hotellet. Hah hups(A) Var sen ute och fotade lite med kameran:3 Och for och sova runt 1-halv2? Hamnade sen stiga upp redan 8 idag,__, Föratt äta morgonmål och sen tog vi 10ans buss ner till stranden. Satt där i en paren timmar och kom sen tillbaka. Har inte heller fått i mig nått att äta idag typ._ Nojo så e de väll:/
Aja ligger just nu och solar så:) hoppas ni har det bra och har en kul påsk:)
Pusshej.<3

Av Johanna Lemström - 29 mars 2013 20:48

heej   allihopa jag saknar johanna så tusans myky :(

de e inte så roligt att hon e borta :( både emma o jag har de tråkigt utan dej här...men no ska vi väll hamna klara oss utan dej ennu 1 vecka :( :D 

mn en possitiv sak ha de hänt när du e borta emma ha blivi smarter XD heheheheheee 

mn int har ja nå mer o skriv här ja inte hejhej //alina 



Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards