johannalemstrom

Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

ja&ninus häär<3

Av Johanna Lemström - 4 februari 2014 12:31

Cha! Ingen har skrivi på denhä bloggen på flera månader å nu e de ninus och jag här som skriver  

Ja e så glad att jag har fått träffa Johanna. Hon e en av mina närmaste och bästa vänner.

Tänkt ta å berätt lite va som ha hänt hit på sistone. De ha vari drama som fan rikit om allt möjligt. Alla har varit istrid med varandra men jag och johanna har nog hållit ihop endå!   Vi har blivit bara bättre och bättre vänner sen hon senast skrev här. Hon har också hittat en pojkvän åt sejj;) Och jag är så glad för hennes skull   Hihi:--)  Och  han e nog helt kiva och så, sen har han en kaveri som e jävlit hot     Ääää å vi brukar va på rundi me dom å  sånt kuligt :) Nog har det tagits hit en par gånger å       Kiva så satan rikit ha vi haft iallafall.  Va ska man nu till sejj? harit rikit någo läsare mer här så men hoppas nu nån sitär å läser endå:-) Idag vet it vi rikit ennu va vi ska göra. kanski på rundi?elä sen ta?;) jag och ninus har nog en plan vi sku vill göra men vetít rikit om boysen vill d   hihih me hoppas fö de sku va rikit kiva noog:) Igår var vi förresten och kollade leffa till åbo, kollade paranormal activity 5an och jag ville sova men nina ba skrämde sejj helatin och knyckt till så nittonfittan rikit såatt man fick it sova   Nåja men harit någå mer nu fö tillfälle ti sejj. Nu ha vi redan sluta fast visku sluta först 4 hehe   Så ska fara ner till naattin nuu och tutiii, elär kanski ?

Hoppas ni har haft det megamega bra kärisar:*

Pusshe<3

häreviiii

 

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:20


 

J

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:18


 

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:06

Tjenaa bögaar? Hur mår ni ida? Sjölv mår ja sådä paaassslit? hait blogga på en låång låång tid å nu tänkt ja skriva någå skit helt på läppä å inga seriously aalls:D har slutat min skola som jag gick i senast jag skrev här, haha orkade inga mer det v...

Av Johanna Lemström - 20 februari 2014 18:16


Tjennaaa.   En tid sen ssist igen men somsakt har inget att berätta, int igentligen nu heller men kände föratt slänga in ett inlägg så då gör jag det. Har iallafall sportlov nu,så är hemma,och det känns som det är evigheter sen jag var i kimito...

Av Johanna Lemström - 5 oktober 2013 23:07

Halåjj.. Har nu igen inte bloggat på länge..hups :3 Har ingen lust eller ork att blogga så dethär är väll kanske mitt sista inlägg :3 Aja har nu inget speciell intressant att skriva om ,men tänkte igen skirva ett hastigt inlägg och sen sätta en del b...

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards