johannalemstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna Lemström - 31 december 2012 14:03

Tjeenis.

Har haft en jävla stressig morgon ..hah. Liksom sa till mamma igår att hon inte får väcka mig idag, så vaknade 13:33 och fick jävlit bråttom, för skulle duscha och fixa mig och allt sånt. Så gick till mamma och sa nånting så säger mamma att ja hadd vakna tidigt. justså. Och jag hade värsta paniken där och sa att alina kommer om 1 timme liksom. Menatt juu nu har jag hunnit anyway så. Det regnar ute också.Tråkigt:/  Nåja kommer ända bli helt bääst ikväll;) Vet inte om jag kommer blogga alls nått mer idag, sticker ju iväg vid 6 tiden, och innan det kommer vi nog ha ganska bråttom tror jag? Nåja men det sir vi sen.


Ni ska iallafall ha ett jävla bra slut på året 2012! Puss.<3

 

Av Johanna Lemström - 30 december 2012 13:50

Tjenaa.


Yhyh låg vaken till halv4 inatt. Allt var nog tackvare alina att hon tog 5 timmar av mitt liv;) Jaa alltså talade 5 timmar med henne på skype. Haha kändes inte så länge;) Slutade tala där vid 2tiden.  Kollade  sen lite film, och nördade instagram. Skickade också världens finaste meddelande till alina. höhhö :3 Jag var nog lite övertrött tror jag.  Och mamma väcke mig redan 11 idag.:( För måddes med till butiken och köpa maten till imorgon, alltså nyår. Eftersomatt det var jag som valde maten och allt sånt. Nåja tur att jag for med:) Fick lite till raketer^^ Höhö:) Har ganska mycke nog nu sist och slutligen, jag som inte alls skulle köpa några..  Åhåå har nu för 90€. OMG    

Sen kom vi hem och har ätit,varit i duschen och skypeat med alina^^
Dagens planer blir väll amanda?:) tror ja:) Så ska ta och börja fixa mig nu.

Kyss.<3

 

Av Johanna Lemström - 29 december 2012 20:18

Tjeeeniiis:)


Siitter just nu och talar med alina på skype. Haha ganska chill nog:) Har inte just gjort nått annat idag^^ Slö dag, ät fortfarande skit flunssig med.   Skulle fixa mitt hår lite, så lockade det. Och lyckades bränna halsen på locktången   Ajj det svider ännu.. Fint det är med.. Haha har typ inte ens nått annat att säga just nu.. Kände bara föratt blogga. Nu ska jag fortsätta vara social med alina.!

Kyss.<3


rödare i verkligheten nog.  

 
  

Av Johanna Lemström - 29 december 2012 14:36

Tjeenis:)


Blev väckt vid 1 idag, duschade och detdär helt vanliga. Är fortfarande helt skitflunssig också! Stack förresten med mamma och köpta raketer till mig igår:) Jejee, ska va med alina och vi ska in till stan, tycker synd om oss båda egentligen.   Det liksom är lite farligt med oss^^ Var också med henne för 2år sen, och jaa det for sånadär mina raketer i fönstren och upp i taket, och i mitt ben! Hah lol. Haha men just dom raketerna säljer dom inte mer.  Nåja men har ändå ganska myckee:)

Har inte heller nått mer att säga just nu. Ska städa mitt rum tror jag.

Kyss.<3
-arkivbild-

 

Av Johanna Lemström - 28 december 2012 23:37

Sitter just nu och klämmer i mig världens godaste smörgås! Eller ja Bagels som det heter!:) När jag varit och shoppar de senaste 3 gångerna har vi köpt Bagels från arnolds café, och fyfan vad dom är goda! Aaah:)
Ska nu kolla Irene huss.
Kyss.<3

Av Johanna Lemström - 28 december 2012 12:41

Tjeenis:)


Woop har ingen feber alls idag   Är dock helt flunssig ännu, haha helt hes är jag med,   Så är väll helt och hållet utan röst imorgon. Yayy sa man! Nåjja stack och sova vid halv3 inatt, såg typ en av världens bästa filmer.   Rekommenderar den starkt:)  Heavy petting, heter den iallafall:)  Skulle till gigantti med mamma idag efter hon hade varit till karis med min bror,så dom hade tydigen väckt mig 11 och sa att dom far nu och sånt, å jag skulle stiga upp. Men låg nog ännu och sovd halv1 när dom kom hem.   Fixade mig på typ 10min. Tyyp rekord.   Och stack och kollade på ny mobil till mamma, yayy hon köpte den jag ville att hon skulle köpa.   Okey inte världens bästa, men duger till henne;)

Näämen nu ska jag sticka i duschen jag!

Kyss.<3

 

Av Johanna Lemström - 27 december 2012 22:00

Tjeenaa:)


Hittade inte alls så mycke att shoppa idag. 3 st,typ tröjor,vantar.Jauu. Och sen ansikskräm och balsam och shampoo . Sånadä big flaskor, och det gör typ håret bättre. Jaa, så den kostade lixom 8,90€ st. Men sen fick man i paket både shampo och balsan för 6,90€ Så det var ganska nice^^ Men vet ju att den kostar över 8€ styck. Men sen fick man liksom 2 för 6,90€ Helt weeird.     Nåja men nice var det ju;)

 
Sån är det iaf! Älskar den!

 Nåjaa vet inte om jag har så mycke mer att säga?:)

Kyss.<3

 

Av Johanna Lemström - 27 december 2012 14:07

Tjenis:)

Sitter just nu i bilen påväg till salo. Ska och shoppa ändå. Wuppiduu. Hade ännu 38° feber idamorse men tog piller så att den hålls nere;) och vet ni va?:( Det regnar ute!? Vafan lixom? Trodde det var vinter:( Det är ju lixom fint med snöö. Faan hoppas den inte helt regnar bort nu:(
Vet inte egentligen om jag har nått annat att säga.
Kyss.<3

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards