johannalemstrom

Alla inlägg under april 2012

FQ

Av Johanna Lemström - 30 april 2012 23:51

Tänker typ inte blogga nått nu..

Mår skit .. Lixom jåå har så jävla dålit samvete -.-

Men tur så finns allti chatie och amanda och piggar upp en, och emma på telefon :) Älskar er.  

Tänker inte säga destumer.

Bloggar väll kanske imoron.

Poss.   

Av Johanna Lemström - 30 april 2012 11:18

Godmorgon :) Typ ^^


Faan varför kan jag inga sova länge mer?   

Lixom satt uppe och chattade med W till 2. Så jag tänkte att jag kommer säkert sova lääänge.

Men nei man vaknar 9? -.- Sen typ låg jag i sängen en ½ timme. Sen håka Bella att de va nån i 

rumme mitt ^^ (asså jag då)  Så kom hon in och ställde sig på sängkanten och  skulle upp^^

Latmask hon sen då :3

Nåjuu sen stack hon bort efter typ 2 minuter. Sen kommer hon in me en knipa och så ska hon upp

igen. och så blev hon nu där en kanske 25 minuter och åt på den ^^

Nåjuu sen stack hon vid 10 och jag somnade faktisk ^^ Dock vaknade jag halv 11 igen ._.

Men sen steg jag upp och satt en stund vid datan ^.^ 

Stack sen i duschen och sen dess ha jag nog inge gjort nått mycke fäktiskt  :3

Men jåå kan int dom få sluta i skolan snaart? :3

Kul att dom iaf får sluta en timme tidigare asså 1. Så jag kan va med A lite tidigare ^^ :P

men jåå ska typ klä på mei nått annat nu :3

Poss. 

   

Av Johanna Lemström - 29 april 2012 22:32

Här kommer då lite bilder och videon. :3

Btw. ja håka att de blev ganska många bilder att sätta in när jag sku ladda upp dom :3

Men jåå har runt 300 som ja fota såå :3

                                                                                       


Lite glad kan man väll va? ;) Right

 






Av Johanna Lemström - 29 april 2012 20:38

Tjoheisan :)  ( rubriken har jag bara föratt chatie helatiden säger de, och nu ha många andra å börja me de :3 )


Amanda kom till mei vid 6. Sen så stack vi ut till berget direkt ^^

Ringde till W och talade en längre stund^^ Sen stack vi och gå runt Chaties ifall hon sku ha

vari hemm, men nee de va hon inge :c

Nåjuu sen stack vi till lådorna och sitta där en stund ^^ och kom sen hem och satte och chillade

på terrassen :3

Stack sen in och kolla Idols fan Torsten föll ut .___.

Men jåå sen har jag skickat med P,C och W lite också ^^

Men sen följde jag hem Amanda kl.9, ( okey vi blev no å tala en stund )   för hon ska till skolan imoron,

 men vissa har ju ledigt. Hihi 

Höhö men ska ta och börja ladda upp lite foton och kanske videon från idag. 

Och jag måste  ju ladda upp videona på youtube först .. För de funkar inte att sätta dem direkt hit fast de ska!

Så de kommer ju komma fina videon på youtube :3

Men jåå ha det bra.

Poss.  

Av Johanna Lemström - 29 april 2012 16:47

Tjoheissan (:


Sorry att jag inte alls har bloggat idag.. Men lixom jag var och kollade på sprint

med Amanda i horsbäck ^^ 

Vi stack redan dit kl. 11 och så for vi nu och kolla på alla bilar. Sen typ lite över 12 började det

och vi satt i e backe där. ^^ 

Sen så var det en bil som körde ut så hamna de va tyyå ½ timme innan tävlingen kunde fortsätta

och efter de så var det olja på vägen så då tog det också tider. Men sen så vart första tävlingen slut

vid 3. Och det skulle va 20 minuters paus. Jag och Amanda stack till en annan plats. Fast på vägen

såg vi P. Så vi blev där sen ^^ Han är i FBK , Fään dom såg ut att ha lite tråkigt där asså . men joo kul var det att sitta där =)

Där satt vi kanske en timme? vet inte. Men sen måddes Amana på wc... Så vi hamnade gå dit genom nån jävla skog :P Sen när Amanda hade varit på wc, så stack nu jag också och sen  så sku vi gå tillbaka. Och just när vi sku ha vari framme så va allt slut :3 Så jåå sen hamna vi gå

tillbaka till pappas jobb och därifrån tog vi våra cyklar och kom hem :3

Idag ska jag väll ennu va med Amanda och  vi ska gå till beget och sitta ;) Höhö kanske nån annan också kommer dit ? ;)

Men jåå har inte ätit nåt på hela dagen nu, så ska gå och äta.

Och bilder från idag kommer senare ;) Om dom nu e så intressanta ^^

Poss.  

Av Johanna Lemström - 28 april 2012 11:27

Godmorgon :) 


Eller näe kanske  inte nån morgon  mer , inte för mei iallafall =)


Mamma och jag skulle in till stan idag . Och så väcker hon mei redan 9 . Jag ba nääe ska vi

till stan redan .___. Så steg jag upp runt halv 10. Och så fixade jag mei klar och kl 10 stack vi

till stan :) Först till wildshoe och där hittade jag converse :) Röda valde jag :)

Sen stack vi upp till lindex och där hittade jag 2 par jeans och ett par legging, sånadär halare ^^

Höhö men jåå :)

Såatt de hitta jag idag! =) 

Senare ska jag kanske va med Amanda :) Beror på vad hon är på för humör.. Det har hänt en lite tråkig sak för  henne :(   Jag finns för dei       


Men först måste jag upp tilll vårt andra hus och kratta, de e sådär jehuuu :) -.-


Men iaf här de e jag fick :)

Svarta jeans. Lr de e inte riktigt vanligt jeans typ. utan de e typ hårdare lr nått ^^ Haha ja vet inte vad de heter :D

 


Jeans.

 


Leggings.

 


Och conversena :)

 


Poss.  

Av Johanna Lemström - 27 april 2012 17:18

Tjohei..

Blev inte nått sovas fr mei :c Sällan de inte blir det när jag har planerat assåå..

När jag just skulle gå och sova, så ropar mamma på mei och frågar om vi ska fara upp

till karis och kolla på mattor. Så dit stack vi.. Först och kolla mattor, sen till ABC och handla lite

sen till wild shoe och kolla om det skulle ha funnits nå fina converse. Och jag skulle ha vila ha

vita. Men det fandes bar allt för stora :( Sen for vi till en annan skobutik och sen till wild shoe outlet

men där fanns också bara för stora converse  

Men ska väll antagligen sticka in till stan imorgon och kolla om de finns där dom jag vill ha =)

Menatt jåå. Sen stack vi ennu till säästö.

Fick typ några ramar att sätta bilderna i :) Och sen lite pennor och lite små stuff :)

Menatt nu håller mamma på att fixa mjöd. Namiii :) Så ska gå och kolla om jag hittar nått ämbar :)

Poss  





 

Av Johanna Lemström - 27 april 2012 17:18

Tjohei..

Blev inte nått sovas fr mei :c Sällan de inte blir det när jag har planerat assåå..

När jag just skulle gå och sova, så ropar mamma på mei och frågar om vi ska fara upp

till karis och kolla på mattor. Så dit stack vi.. Först och kolla mattor, sen till ABC och handla lite

sen till wild shoe och kolla om det skulle ha funnits nå fina converse. Och jag skulle ha vila ha

vita. Men det fandes bar allt för stora :( Sen for vi till en annan skobutik och sen till wild shoe outlet

men där fanns också bara för stora converse  

Men ska väll antagligen sticka in till stan imorgon och kolla om de finns där dom jag vill ha =)

Menatt jåå. Sen stack vi ennu till säästö.

Fick typ några ramar att sätta bilderna i :) Och sen lite pennor och lite små stuff :)

Menatt nu håller mamma på att fixa mjöd. Namiii :) Så ska gå och kolla om jag hittar nått ämbar :)

Poss  





 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards