johannalemstrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Lemström - 31 augusti 2012 22:53

Tjabaaa.


Gued somnar just så blir inge långt inlägg dethäran inte!

Anyway , tidigare idag skulle mamma till karis och hämta en tvättmaskin , så jag och kati stack med :3  For också in via s-market, fail som fan där.. Kom hem, har egentligen inte gjort så mycke, tala och sånt. Sen stack vi en snabbis hem till kati för hon skulle äta, sen så gick vi ut med hennes hund. Jååu, kom sen hem tillbaka till mei (; 

Hon har iaf ritat/skrivit för fullt på mig idag.. Kan sätta mera bilder imorgon.  Ska nu kolla liiiite dhw och sen gå och lägga mig.

Puzz. <3

En bild på min arm.

 

Av Johanna Lemström - 31 augusti 2012 19:15

;)))))

Av Johanna Lemström - 31 augusti 2012 15:38

Tjabbaaa .

Slutade två idag. Åkte amper hem och stack till kati direkt. Så åt hon . Sen kom vi hem till mig. Så kom kläderna jag beställde i måndags. Skor, en tröja liknande, två jeans, ett bälte, ett par shorts och en college.
Juu skolan då?
Första timmen hade vi samhällslära. --> finska.--> matematik.-->huslig ekonomi. --> biolog. Orkar inte berätta nått mer .
Aja ska va lite social med kati nu(;
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 30 augusti 2012 19:35

Maaaarjes! 


Stack ut med kati vid halv 6. Först gick vi en sväng med hunden, så hämtade vi hem henne, sen stack vi till berget. Satt en stund där, sen vidare till plan och satt där och talade. Robiin kom också dit ett varv så talade lite med han. Jo! Kom hem och här sitter jag nu med hunden.

Ska riktigt strax sticka i duschen. Tycker riktigt synd om mitt hår jag. :| Kan duscha 1-3 ggr/dag. huuupsista (A)

Aja imorgon skola igen, skulle inte aaalls orka!

Puzz. <3

     

Av Johanna Lemström - 30 augusti 2012 15:55

Blablabla.
Joo moooi.
Stack till banken med mamma efter mitt bankkort.
Failade sååååå med underskriften! Fuck! Ville inte skriva på kortet där. Men måddes! Haha kan ju allti stryka över hela skiten (A)
Aja ska fixa finska läxan nu.
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 30 augusti 2012 12:21

Filmade ju också när mikko sipola var i skolan och utlyste skolfreden.

Så sjöng han två sånger, så filmade dom.. Eller en bit av dom.

Menatt tänkte sätta in dom .

Mobba int kvalitén! ._.


Av Johanna Lemström - 30 augusti 2012 10:49

Godmorgon!:)

Är hemma idaaag!
Hade lite huvudvärk och såå på morgonen så blev hemma från skolan! Hade ändå bara nån lame utedag såaatt! Aja vaknade vid halv 12 , skönt som fan, hoppas bara jag får sömn ikväll.
Tror jag håller på att bli sjuk också! :|
Juu menatt ska sticka i duschen nu.
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 29 augusti 2012 21:05

Tjabba..


Stack på bio med kati halv 8. Den var slut där vid halv 10. Sen hämtade hennes mamma oss. 

Håller nu på att äta lite müsli och smörgås. Har också håka att min dator ha fått nå fittans fel -,- Går inte att få någo ljud från den mera.. Varken från youtube,spotify, eller nått annat. Så går det inte ens att öppa en film. eeey .

Saaatan. 

Puzz. <3

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards