johannalemstrom

Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna Lemström - 30 juli 2013 14:43

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
    -De var alltså du som hittade honom,sa han
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
    -i chati
3. Vad var det senaste du såg på TV?
    Teen mom2
 
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
    - 4
    

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
   -Chati....
 
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
    För nån minut sedan,var me chati ti stan:)
 
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
    - Efter nån bra film. Tips någon?:))
 
8. Vad har du på dig?
     -tighs,tskjorta
 
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
    Drömde om att jag hade fått en röd mopobil och for till lojo  me chati!
10. När skrattade du senast?
      För några minuter sedan.
 
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
      Bilder,bilder,bilder
 
12. Har du sett något konstigt på sistone?
      Chati som körde skoter,hoohho!
 
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
      Bra om man inte har nått annat att skriva om :--D
 
14. Vilken var den senaste film du såg?
      Dumma mig:)
 
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
      Mopobil
 
16. Tycker du om att dansa?
      Om man har fiiiilis me vännerna jo!
 
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
     Pojke-Elias,adam , Flicka-Alice
 
20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
      Jodå!

people
Av Johanna Lemström - 29 juli 2013 15:19

Halåj. En vecka sen jag bloggade sist igen hörni. Och bättre uppdatering än såhär blir det nog inte mer. Skolan börjar igen om 15dagar. Fäin! Börjar ju ny skola som inte ens är i staden jag bor i. Så kommer flytta till skolans internat.Yyhyh Aja men berättar om det sen när skolan faktiskt ska börja!  Iallafall stack till tallinn på tisdagen ju. Hittade en massa fina t-skjortor men köpte bara några av dem. For sen till superalko och köpte en hel del kul dricka.   Var hemma igen vid halv12 tiden kanske? Var sen med chati på onsdagen:) Var och cruisade lite,fixade mina naglar och sånt kul:) På torsdagen hängde jag en stund med emma:) Var en jävla lång tid sen jag såg sen cheyeen sist :s Gjorde iallafall myky kul med henne. Och på fredagen stack jag till karisnatten med henne. hade regnat som fan dit så var värsta översvämningen där.   På lördagen var jag en stund med amanda och stack sen till emma på kvällen och blev där och sova. Såg en hel del fladdermöss. Sovde inte alls den natten. For hem sen redan 10tiden och kollade film typ resten av dagen. Vid 11 tiden for jag med amanda till stan och cruisade lite med dennis och john :) Helt kul,kom hem sen lite före 2. Fyfan vad trött jag var.. Nåju fick iallafall sova ordentligt inatt :3

-->tallinn

 

Köpte en roos där^^

 

Och dehär köpte jag också

    

Emma fixa nån random orange slinga i mitt hår0.0den skulle va röd..

   

Det var väldigt jävla svart mot karis på karisnattenkvällen..

     

Våffelstegningen for åt helvete..

 

Kollade typ bara film igår..:3

 

!?

Av Johanna Lemström - 22 juli 2013 21:04

Halåj.


Ha tänkt blogga här redan flera dagar,men de ha int rikit blivi av! :3 Stack iallafall till stugan på tisdagen med chati,hade kul som fan också :) Men fyfan vad de blåste när vi skulle iväg,haha tänker int ens berätta va ja lyckades me..      Aja men sen när vi äntligen var framme i stugan runt 3 tiden kanske? Så packade vi upp och sånt,sen blev vi bara och sitta och tänkte vafan ska vi nu göra,men stack sen ut och åka lite båt,hälsade på några får och matade måsarna. :) Badade sen bastu och sånt kul på "kvällen" Hade sen allmänt lamt,och satte upp en video på facebook.. bara chati och jag om förstår vår humor så.. For sen och sova runt 5 tiden och vaknade faktiskt halv 12 redan. Gjorde sen en massa saker och kom hem först 12 tiden på kvällen. Var hemma på torsdagen och gjorde typ ingenting,och på fredag stack jag tillbaka till stugan med mamma och pappa och kom hem idag. Vet inte,finns väll inte så mycke att berätta om det,hade väldigt lamt,men orkade inte vara hemma heller så! :3 Fiskade faktiskt ida^^

Aja sticker till tallinn imorgon ocksåå :))
Ha det kul. Puss.<3

 

   

         

   

         

     

Av Johanna Lemström - 15 juli 2013 22:42

Hallååj.


Tänkte blogga en snabbis här nu igen. Somnar dock just men ska väll klara det.   Aja stack ju till alina på fredagen,var ut och åkte häst och kärra och sånt kul :)  Var dock sådär passlit rädd när hennes höst inte tycker om bilar alls,och det kom en massa bilar där,men bra gick det ändå! :) Hamnade dock att fara hem redan vid 9 tiden eftersom att hon skulle på jobb följade dag. På lördagen stack jag och hon sen på bröllop på eftermiddagen,eller var typ barnvakter där eller nått,men kul kul var det. Blev sen övernatt hos alina.Hon somnade typ direkt vi kom hem,och jag låg och nördade en film sen :3 Hon skulle sen på konfirmation så jag kom hem vid 2 tiden på söndag och var med chati efter det :) Var idag också med chati och så stack vi till svartå och grilla me tony:) Skojj var det också,och var sen hemma vid 10 tiden. :) Ska imorgon kanske sticka till stugan med chati och sen bli där och sova,undrar hur det kommer gå?      Vi två lixom ensamma dit. Åujeee! :'3 Men jo inte ens helt säkert att vi far ännu men :) Nåju men har nu inget mer att säga,ska kolla lite true blood och sen gå och sova,tidig väckning imorgon!     

Hoppas ni haft det bra :) Puss.<3

     


Hade chati och sitta fram på mopo,ojfan endå!:'D

 

vila ifrid Cory monteith  

 

Av Johanna Lemström - 12 juli 2013 12:33

Halååj.


Nu är det fredag igen,och endast 4 veckor kvar av dethär sommarlovet. Och inte har det varit ett bra heller..

Drama,drama,och ännumer drama,det är de man lever i nuförtiden,men ingen förstår aldrig, ingen förstår hur dåligt man kan må. Alla tror man mår lika bra som alltid och tål allt,men vet ni ,det gör faktiskt int mänskor,int jag iallafall! Finns bara en hel massa lögner nuförtiden också.

Aja var i stugan förra helgen,för jag ville bort hemifrån,skulle vara jävlit skönt att fara dit nu också,men har lovat att fara till alina. Hängde en stund med emma på söndagen när jag hade kommit hem,på måndagen varjag också med henne. Gjorde inte så mycke,var på lite cruis och sånt kul. Bestämde mig på kvällen att laga piercing i ögonbrynet så de blev det. Var ganska kul^^ På tisdag var jag med chati,stack till svartå,och grillade och hade helt kul där.Kom sen hem vid 11 tiden. Onsdagen var väll allmänt lam och igår hängde jag med alina:) Var i stan en stund och sen for vi och grillade. Ida ringde sen på kvällsidan och for och träffade henne,men sen stack hon vidare vid 22.  Idag har det bara varit jävligaste dagen,och hatar denhär dagen,allt är bara så jävla fucked. Aja ska nu börja dra mig iväg till alina:)

Puss.<3

                       

 

Av Johanna Lemström - 6 juli 2013 15:30

Hallååj.

Har haft en helt chill vecka. På måndagen var jag bara hemma och tog det lungt,solade lite och sånt kul. På tisdagen hängde jag med alina lite i stan,var och äta pizza bl.a Stack sen till henne. For ner till hamnen och catchade lite bruna. Men sen mittiallt blev det en cruis till karis. Träffade jocke där! :) For sen ner till box tillbaka^^ Och blev sen där och sova. Stack och sova vid 4-5tiden,var meningen att jag skulle vakna 7 men mobilen ringde inte :( Så vaknade sen där 12,stack ner vid 1 tiden och åt lite ”morgonmål” :) Såg sen på när alina jobbade lite,och for sen till hamnen och sola. Stack hem runt 6 tiden sen. Gjorde typ ingenting sen resten av kvällen. Torsdagen var helt lam,stack ut med chati några timmar och pratade och sånt men :) Och igår fick jag hem det jag hade beställt från crazy factory :) Lite alltmöjlit var där. Träffade sen chati en stund. Och kom sen ut till stugan med mamma,pappa och hunden. Kände att jag ville bort hemifrån ett varv. Kastade sen lite pil och sånt skojj med dom igår kväll. Idag var vi till predium ett varv. Ska senare och fiska hah^^ Fast har nu ingenting mer att säga.
Ha en bra helg.                      
Puss.<3


Av Johanna Lemström - 1 juli 2013 19:10

Hallååj:)


Börjar väll bli dags att uppdatera lite här igen. Åter igen har en vecka till gått,5 veckan på gång nu redan!   Fyfan vad snabbt det har gått igen. :( Aja hade iallafall en kul vecka,dock lite drama där i början med det ordnade sen upp sig!:) Hängde iallafall lite med emma då i början på veckan. På torsdagen var jag med amanda och då kom också chati hem så träffade henne en snabbis på kvällen! :) På fredagen var jag helt och hållet forever alone. For och mötte chati till tågis runt 22 och blev sen där och pratade lite med henne :) Tillbringade hela lördagen med henne också. Grillade,korven hoppade ur skinnet?o.o och fixade 2 hål i hennes öra:)och tog sen en random cruis till svartå. Hade helt jävlit kul där trots allt. :) Var där några timmar och körde sen igenom karis. Och var hemma 12,men for sen till emma och kom hem halv2. :) Va med emma hela gårdagen,stack ner till stranden och grillade hamburgare ^^ For lite överstyr men annors helt skojj! x)  Idag har jag bara solat :3 .

Puss.<3

bildbomb!

                                                                         


Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards