johannalemstrom

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Lemström - 31 oktober 2012 17:34

Moooi.


jag fryyyser!


Tuttuduu skola mellan 10-14, tänkte nog att man inga slipper med mopo till skolan idag för det regnade.. Men sen regnade det inte alls när jag startade men när jag skulle hämta chati då fan ösregnade det.

Så våt blev man , yayy.

Juuatt stack till simhallen sen tills vi började. Och finska provet , det gick väll helt OK. Dock somnade jag två gånger? :o Och emma mobbar mig:(  Efter skolan åkte alina med mig, och vi stack till butiken efter lite munk och chips och stack hem till mitt en stund och åt. Stack sen tillbaka till stan och for till simhallen, sen och ta ut lite pengar, sen träffade jag chati snabbt och for sen på skribaträff. Trodde det skulle bli ett helvete, men tur så känner man hälften av dom;) Fast hon som håller det har ju väldigt torr humor, såatt.. Aja alina var med mig, heh ville inga fara sjölv första gången (a) sen körde jag henne till hennes träning och stack sen  hem. Och nu fan fryser jag. Och imorgon är det fysik prov som gäller, vilket verkligen kommer gå åt helvete, kan ingenting, förstår inte dedär skite.. Orkar inte ens öva för blir inte klokare på det förde. Så det är väll oc som gäller nu då:)
Puzz<3
 
Av Johanna Lemström - 30 oktober 2012 22:23

Blåb.


Har nördat oc idag, knappt läst på finskan alls, yaayy.. Borde iallafall kunna domdär orden, så sku ju lixom provet ändå gå bra, men nej kan inte ens dom :3... Aja ville bara säga att jag har ingen aning om när det blir nån bloggning imorgon, antagligen först efter halv7? För har skola 10-14. Sticker väll till stan med alina? Tror jag? Sen vid 4 ska jag på skriba träff, yaayyy vet inte ens vart jag ska :s wuups. Sen är den slut vid 18 tiden och kommer hem sen.
Jaaajaa nu ska jag sova.
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 30 oktober 2012 17:25

Tjaabaa.

Sorry föratt jag inte bloggat idag ännuu.
Har faktiskt knappt varit hemma nått och haft nästan ackun slut i mobilen så. Iallafall skola mellan 8-14. Dom två sista timmarna var no tröga, hade modersmål och vi hade vikarie. Hatar den läraren såatt. Sen åkte emma amper hem med mig, skulle stiga av där som hon och sen följa henne men sen kom vi på att hon kan stiga av vid mig och så körde jag henne hem;) hann sen bara hem och byts kläder så skulle jag hämta chati från skolan^^ sen for vi hem till henne och hon böt kläder, sen snabbt via mig sen stack vi till stan på cruis. Och dit ha vi nu cruisa i 2 timmar;) hähä;) kul dedä. Aja har dessutom finska prov imorgon så måste öva på orden.. Hatar detta, orkar inte. Aja nu ska jag kolla lite oc.
Puzz.<3


Dedär gör vi i matematiken förresten;)

Av Johanna Lemström - 29 oktober 2012 22:18

Är skittrött så ska ta och börja fa och sova, ligger nog redan i sängen och sånt.. Men har förskräckligt ont i mitt ben/lår.. Det är nån muskel som det hände nått med idag, typ försträckte den eller nått. Azzå jag kan knappt gå nu, och det bränner som fan:(. Aajaj.
Ajaaa ska sova nu. Med min möössa^^
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 29 oktober 2012 18:38

Ah faaan.
Orkar inte med denhä skolan mera.
Det är bara FÖR mycke! Påriktigt , seriöst:(
Har nu 3 prov denna vecka.
Onsdag-finska prov
Torsdag-fysik prov
Fredag-samhällslära prov.
Tror finskan och samhällsläran kommer gå helt bra, men sen påtal om fysiken så kommer det nog skit sig:/ påriktigt fattar seriöst INTE NÅTT! Aah guuud. Fan, aja håller som bäst på nu att läsa en gång igenom samhällsläran, rätt mycke:(
Ha det gr8
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 29 oktober 2012 14:00

Tuttuduuu:)

Bläää vad skolan har varit jävla jobbig idag. Orkade knappt stiga upp ens idag morse. Blev mött av alina och emma när jag steg av bussen:)
Hade matematik första timmen, det var helt chill. Vi ska rita hel veckan^^ haha. Jag kommer inga ihåg vad det hette nu.._. Men t.ex att man ritar en stor triangel och sen ritar man massa mindre inne i den. Mindre, och större.
Knappast fattar ni nu men^^ aja sen hade vi biologi, gymnastik, som vi hade nått tester , för sen skulle man fylla i vad man hade och så ska sen nån från jyväskylä universitet göra nått me de?0.0 Sen var det 2 timmar hantta kvar. Läraren var sjuk så vi hade ingen lärare alls. Yayy. Man ska ha kunna fått fara hem;)
Åkte sen amper hem med emma och chatii:) berättade åt chati vad som egentligen hade hänt på lördagen;)
Jhuu menatt inge har jag nått mer att berätta nu då.
Puzz.<3

Av Johanna Lemström - 28 oktober 2012 19:19

tjabaaa.


Kom hem för någon timme sedan, har varit ut med hunden och sånt. Har också fotat det jag har köpt idag. Så ska ta och tråta in dem hit nu. Tror dock att jag tog en nummer för stor av jackorna:/ Nåja..

taack mammaa för allt  

         

Av Johanna Lemström - 28 oktober 2012 13:32

Chiaaooo.

Har hittat ganska mycke redan som man fått;) just nu sitter vi på arnolds café och ska äta sånhä big smörgås. Nomnom:) hihi hittade också en sutki mössa ti meei<3
Aja ha det bäst.

Puzz.<3

Sutki mössaa:D

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards