johannalemstrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Lemström - 29 februari 2012 22:39

Kommer somna till denna låt idag. 

 

Av Johanna Lemström - 29 februari 2012 20:15

TjaTja Bitches! =) LoL.


Nåjuu har tillbringat kvällen med min man.!   

Vi gjorde fastlagsbullar, och så chatta vi me random ppl på msn. Once again.  

Men de är ju skiit kul.   Höhö Lol.

vet inte ens vad jag har att säga nu.. men antar att jag bara ville ta och skriva ett inlägg ^^

Höhö. Imorgon ingen vanlig skoldag. wihiiu :3 Meriteijo som gäller, med mina båda män ^^

Eller ja ena e jag fölovad med och andra gift så. :) 

Nåjuu tänker ta med min digitalkamera så kommer väl ta lite bilder.

Dock vet jag ennu inte vilken rock jag ska ta..   Måste ta en med stooora fickor. Och lixom den är skiit varm.. 

Men juu ska dra i duschen nu jag.

Puss.      

 

Av Johanna Lemström - 29 februari 2012 15:52

Tjeniis :3


Åhh vilen jobbig dag, 8 timmar. Plus ont i magen hela jävla dagen  

Nåja har iaf klarat skoldelen  


Slutade redan 15.15  

Stack till bibloteket med Amanda för vi skulle låna en fisk bok, som ska vara läst och vi ska skriva

om den på måndag.. Faan kommer såå inte fatta nåt av vad jag läser.  FuckingLärare. 

Och så lånade vi en bok till modersmålen också.. Jobbigt dethär med böcker hit och böcker dit -.-


Sen stack vi till butiken med mamma.. Köppte lite godis till imorgon. Då vi har utedag i skolan..

Alltså betyder att man får t.ex Fa ti meriteijo,påminne och åka slalom.. Eller åka flata skidor till

österby eller skrinna.(ja tror det är som allternativen iaf) Så jag sicker till Meriteijo mede bl.a

Lotta,Melina,Emma,Amanda,Alina   Dock har Emma aldrig åkt slalom så undrar hur det går för

henne^^ och jag har inte skidat sen förra året vi var till meriteijo på utedag.. Hoppas mina skidor och

monon (?) är passliga ennu^^


Nåja sen kom vi hem. och har inte varit så länge hemma ennu.. =D


Tänkte berätta lite smått och gott om skolan ^^


Första timmen modersmål. Gjorde inte så mycke,svara på lite frågor.. Sen hade vi historia x2. Shieet kommer så inte klara hela perioden på historia 2 timmar efter varann..  Tur var det morgonsamling emellan så man fick ta en liten paus ifrån historian ^^  Fjärde timmen hade vi finska.. kommer int igåg vad vi gjorde.. :s

Sen hade vi engelska.. Vi var jätte några för några skrev försenade prov, och andra var hos hjälpläraren..

Så det var en lung timme. tills dom kom tillbaka ^^

Sen hade vi geografi. och vi fick jobba med ett program som heter seterra på datorn..

Alltså man ska pricka in rätt på kartan. Och vi jobbade med Europa.

Sen två timmar data. Fast egentligen 1 timme c(:

Vi skulle skruva upp en dator. och sen sätta allt tillbaka på samma plats..   Det var jag, amanda och en annan flicka.. Tur hade vi ennu en poike med i gruppen, så han fick göra allt. 

Nåja sen fick vi sluta redan 15.15 ju ^^


Så nu har jag int så mycket att skriva.

Nu kommer Amanda hit och vi ska laga fastlagsbullar ^^

Lite sena med det men äh big deal.   


Puss.  

 

Av Johanna Lemström - 28 februari 2012 22:48

GodNatt sötnosar.  


Usch slutar först 4 imorgon, så bloggning efter det , om inte på data timmen..

Nu ska jag fara och sova.

SovGott&DrömSött. 


  These_funny_animals_879_640_07_large


Be_quiet_large


Tumblr_lzkcfovdbf1qhidpho1_r1_500_large

Picdump-270212-059_large

Av Johanna Lemström - 28 februari 2012 19:13

Jääh som rubriken säger så har jag inget annat för mei så..

Tänkte ta och sätta hit svaren på frågorna ni frågade i frågestunde..

LoL det var bara två som frågade nånting.. Men dom hade ändå många frågor så ^^


    Av  Chatie.


1.Favorit färg?

Pink,svart,röd

2.Favorit band?

Öhh jaa, Har inte nåt speciellt band jag lyssnar på .. Men jaa One direction och The Wanted

3.Favorit mat?

Makaroner. ^^

4.Favorit program?

Idol ^^

5.Favorit serie?

Gossip Girl!

5.Favorit grönsak?

Gurka :3

6.Favorit Frukt?

Vindruvor! :3

7.Favorit djur?

Hund.

8.Bästa vän?

Jaa har inte direkt nån som jag kalla bästa vän, men dom som står mei närmast är nog Amanda,Chatie och Emma :)  

9.Bästa sak?

Haha min telefon  

10.vad tycker du om din familj?

Jaa fan dom är jävlit störande   Men no e dom ju bra att ha no :)




Av Mia:


1.Favori outfit?

Ja har inte direkt nån favort, men de jag går mest med är nog legging,linne x2 , nån tröja/huppari (öppen)

2.Favorit minne?

Jaa. faktiskt ingen aning..  

3.Första kärlek?

Jaa de va en poike i dagis ^^ Var "tms" med han i ca 2-3 år?

4.Första kyss?

Samma poike ^^

5.Saker du inte kan leva utan?

Telefon, och mina vänner,familj.

6. 3 peroner du litar mest på.

Chatie,Amanda och Emma.

7. Älsklings bok?

Brianas gåva.

            



Ja de va dom ^^

Nu ska jag dra i duschen.

Puss 

 




  


Av Johanna Lemström - 28 februari 2012 17:33

Thjenis.! C:


Ville bara berätta att jag fixat en ny blogg, återigen.

Men kommer sååå inte blogga på den :/

Kanske de far dit lite bilder och sånt ibland men.. Det är såå invecklade intsällningar

på den så.  Iaf..  www.nattstad.se/itsnotaboutyou 

Av Johanna Lemström - 28 februari 2012 14:42

HeiiHeii! ^^

Haha fitt skiit bråttom idag morse.. brukar lixom vanligt ha 1 timme och 10 minuter att fixa meii.

men idag hade jag 40 minuter.. Så jaa jag hann nog inte fixa nåt blogginlägg inga..


Iaf.Kom hem från skolan lite före 3. Sen stack jag ut och moka snön med min bror. 

Fyyfaan de har ju tyyp kommi 15 cm.. Om int mer..   Nåja tog typp ½ timme.


Och jaa nu har jag suttit på datorn en stund redan..


Iaf om min skoldag :


Mötte Amanda och Chatie sen stack vi upp till stora vägen. Hamnade stå och vänta på bussen i ca

20 minuter, och de var värsta snö stormen ute.. Skönt.

 Nåja kom till skolan och fick reda på att vi inte skulle ha kemi utan vi skulle ha en "kiva" timme med vår

klassföreståndare.. Och jaa kiva och kiva kan man no int kalla de.. Först måsta vi (flickor) fylla i en lapp

om DISA juttun.. Lixom tyyp hur vi mår nu och sådär.. Jaa lame.

Sen så hörde vi på Isas bla.bla.bla i tyyp 15 minuter. Och sen måsta vi spela någo skiit spel :3


Sen hade vi huslig ekonomi. Och vi måsta byta grupper idag    Nåja fick bli i samma grupp som Alina

iaf ^^

Så skulle vi laga någo smörrebröd..

.Dom blev nu int lika fina, som dom kan bli men c(: Bilder:

 



Sista timmen hade vi geografi.. Vi skulle rita en karta på europa. Utan att se i nån kart bok..

Asså så vi skulle se hur mycke vi kunde om europa nu..


Sen åka buss hem med Amanda =D

Det var min skoldag idag det..

Är skiit trött nu så ska se på en bra film och  bara slöa.

sen lite senare måste jag laga läxor.. 

Puss.   

 




Av Johanna Lemström - 27 februari 2012 20:52

Tjeenis! :]


Sorry har helt glömt bort bloggen idag igen.. 

Nåja men inte så intressant dag har jag haft inte.. Lixom staxk till lidl med mamma runt 5.

Kom hem därifrån, kom på datorn och spelade lite, lyssnade på musik plus såg på film.

Sen vid halv 8 hjälpte mamma mei med en biologi läxa som skulle vara inne före sportlovet..  

Hoppas man inte får nerdraget vitsord för det bara.. Var ju trots allt sjuk på fredagen, och på

torsdagen var hon sjuk såå. Men hon förväntade säkert att jag skulle ha me den idag.. Men hade

helt glömt bort hela skite så..

Nåja sen hittade jag fullt med tavara , både kläder och inredning till rummet från ellos. Blev lixom

nästan 200euro..   Men inget jag fick .. Nu iaf, sa mamma  

Stack sen i duschen och kom på datan.. Åhh fuck jag hatar när det ska ta 10000000 år för mitt hår att

torka -.-  Och hatar att föna det..


Imorgon börjar jag 10, så hinner KANSKE blogga.. men antagligen inte för måste redan fara med 09.20 :ans

buss så :/

Men ja nu ska jag fortsätta se en film.

Puss  

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards