johannalemstrom

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

långt fan.

Av Johanna Lemström - 22 september 2013 17:46

Halåjj..


Kommer med samma sak här igen typ.. Har iallafall haft en kul vecka men de bästa igen :) På tisdagen stack jag och sandra helt oplanerat till åbo med ett litet gäng och kollade leffan white house down. den va helt skiiiit bra:)) Hade sen lite småfeber 2 dagar men den gick bort. Vi hängde lite med andré å axel typ och sånt kul. :) På torsdag och fredag var det ju marknad här i ekenäs. Kändes helt cp att inte kunna komma på den på torsdag. Men spenderade nästan 10 timmar på fredag där:) Träffade en hel massa kompisar där:) Hade helt kul men sen skulle jag och malin fara efter mera pengar och sen på wc. Men då blev mopon utan bensa.. Första gången,och fan sista också.. Så måddes en vänta på att mommo skulle hämta mera och se hann vi ännu tillbaka till marknaden innan allt var bortplockat :3 Nåjo den dagen var iallafall jäävlit kul :) Sen kom malin till mig övernatt och skulle fa hem igår kväll men det gjorde hon inte. Sandra kom också igår till mig och dom båda sov här inatt ännu :) Stack till karis abc och åt och bara chillade där med Affe :)  For och sova 6tiden idag och vaknade runt 2 :3 Sen for dom båda hem så smångingom och har bara suttit och ruttnat sen dess.. :3 Är ledig imorgon från skolan så far först till kimito imorgon :) Skönt som fan! Aja har inte nått mer att säga nu.

Pusshei.<3

Träffade chati förra söndagen innan jag for till kimito :)

 

sött..

 

Vi byggde hundskitroskis!

 

 

For och kollade leffa med detta gäng. Channing tatum var med i filmen och han är såå het!

     

..

 

abc igår:)

 

 

Vi hade skojj innan malin stack..:3

 

och några bildern från marknaden:)

         

jaghartråkigtochärpådåligthumör!

 


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:20


 

J

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:18


 

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:06

Tjenaa bögaar? Hur mår ni ida? Sjölv mår ja sådä paaassslit? hait blogga på en låång låång tid å nu tänkt ja skriva någå skit helt på läppä å inga seriously aalls:D har slutat min skola som jag gick i senast jag skrev här, haha orkade inga mer det v...

Av Johanna Lemström - 20 februari 2014 18:16


Tjennaaa.   En tid sen ssist igen men somsakt har inget att berätta, int igentligen nu heller men kände föratt slänga in ett inlägg så då gör jag det. Har iallafall sportlov nu,så är hemma,och det känns som det är evigheter sen jag var i kimito...

Av Johanna Lemström - 4 februari 2014 12:31


Cha! Ingen har skrivi på denhä bloggen på flera månader å nu e de ninus och jag här som skriver   Ja e så glad att jag har fått träffa Johanna. Hon e en av mina närmaste och bästa vänner. Tänkt ta å berätt lite va som ha hänt hit på sistone. De h...

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards