johannalemstrom

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Johanna Lemström - 26 juni 2012 19:02

Tjabbaaa :)


Ennu en lame dag har gått ^^ Fick iallafall tid till frisören nästa veckas tisdag, alltså om en vecka. Och tror chatie kommer joina dit med mei, så behöv int fa ensam ^^ Thihii .   Har också sett på filmen Dirty love idag. Den var väll bra, fast riktigt weird.. Men joo. Håller också på att ta ner alla möjliga tonårsfilmer ^^ Måste ha lite paus från dhw emellan ^^ höhö :3 Men ska nu ta och kolla Fjorton suger på youtube. Har faktiskt sett på den förut, men tänkte göra det igen , på skoj ^^ Jå. Inget mer att säga.

PussHei.  

Av Johanna Lemström - 26 juni 2012 14:40

Tjabba..

Som rubriken säger så har det skett lite ändringar i min blogg. Har bytit bloggadress. Så min blogg heter nu http://johannalemstrom.bloggplatsen.se  Men man slipper fortfarande in från den gamla alltså : Itsnotaboutyou.bloggplatsen.se. Men det kommer förvinna inom en vecka. Så sen är der bara johannalemstrom.bloggplatsen.se som gäller! Japp. De va väll det.Hoppas alla fina läsare fortfarande fortsätter att läsa sen:)

POSS   

 

Av Johanna Lemström - 26 juni 2012 12:28

Maarjes! :)


Hmm, skulle sticka och sova redan halv 1 igår, stängde datan och allt, men sen satt jag en stund på Instagram och började följa en massa människor och kollade sen deras bilder och sånt, så satt uppe ennu lite över 2.. Sen kom hunden och sova med mei en stund idag morse, men stack sen igen. Och så kom hon nedanför min säng idag och började gnälla .. Så steg sen upp lite före 12. Har inte alls gjort nått speciellt sen dess. Idag ska mamma till frisören, så frågar hon om frisören vill fixa **** i mitt hår, WoopWoop. Men de vad de är får ni veta sen när det är gjort.  ;) Inte några stora ändringar alls meeen ;)) Thihi. Ghaad drömde inatt om att jag hade skit sjukt i halsen, och jag bad mamma gå och köpa halstabletter och sånt, och kunde knappt tala. Och jo vad vaknar jag med. Helt skit sjukt i halsen, och de känns helt jätte wierd.. Lixom har säker 500 ton slem där , känns som så iaf    Och när jag talar , så hörs det som om det skulle vara jätte tjockt i min hals, och det tar skit sjukt att svälja.. Men ska nu gå och se om jag hittar nått att äta i kylskåpet, om jag får i mei nått.. 

Ha det bra.

POSS.  

 

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards