johannalemstrom

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Johanna Lemström - 6 mars 2012 19:19

Oh Fuck.


Sällan -.-


När man e på itunes.. Mittiallt lagas de till att de far i alfabetisk ordning?  

De e sååå störande .___.


Så nu måste jag igen sitta och sätta alla fucking låtar i den ordning jag vill ha  ..

Kommer ju ta 1000 år? =0


Nåja efter det ska jag iaf fara i duschen och sen se på en film vars namn är Mun Mot Mun.


Imorgon slutar jag halv 4. Så bloggning efter 4. Och jag inte sätter ett snabbt inlägg i skolan ;)

Ha det bra.

Kyss.    



Av Johanna Lemström - 6 mars 2012 14:02

Tjenis.! :3


En skiit lätt skoldag idag asså? =0


Började lixom 10. Hade kemi.. Så vi skrev  bara lite och sen tala vi mest..

Sen var det två timmar huslig ekonomi .. 

Vi lagade raggmunkar (lol) , gotlänsk pannkaka, och fläskpannkaka. Inget var sådär jätte gott

men :s

Jag och Alina lagade iaf gotlänska pannkakan, och den var den godaste av det. 

Sista timmen hade vi geografi.. och vi hade vikarie.. Och vi kommer ha det hela denhär veckan

och också nästa.   Sällan lixom .___. Vi har haft vikarie flera gånger än vad vi haft henne sjölv..

Nåja sen åkte jag buss hem med Melina och Emma ;)

Så kom jag hem och lekte med Bella i 20 minuter ^^

Nu ska jag tyyp se på film eller nått. :3

Kyss.   

 

Av Johanna Lemström - 6 mars 2012 07:52

Tjeenis! :3 ( Randomrubrikiknow.)


Hade klockan och ringa på lite före 8.

Steg upp runt kvart över. Plockade diskmaskinen, sen hälsade jag på Bella.

Fast hon redan hade varit och väckt mei före min klocka ringde lixom

Roligt med att få en väckning med en stor blöt tunga över hela ansiktet lixom ^^

Lr sen inte..

Nåja sen sminkade jag mei, fixade håret och så.

Och nu har jag inga tid mer att sitta här.

För måste hitta nåt att ta på mei idag oxo ^^


Får skjuts at Chaties pappa runt halv 10. Så ska gå till plan med Amanda om en ½ timme ;)

Ha det bra!

Kyss.  

     


Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards