johannalemstrom

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Torsdag. :3

Av Johanna Lemström - 3 maj 2012 21:36

Tjaaah.


Är riktigt ledsen för den dåliga uppdateringen nuförtiden.. 

Skolan :

Första timmen - Matematik

Andra timmen  -  Kemi

Tredje timmen -  Engelska

Fjärde timmen -  Hälsokunskap 

5&6 Timmen   - Gymnastik.

Med andra ord ganska tråkig dag :3


Alina kom till mei efter skolan. Jag måsta ju stiga av lite tidigare och ta min cykel från igår när jag cykla till tåge :3

Mutt Min man steg av där med mei och gick sen med mei hem =)

Seen så kom Alina och mötte oss :3 För hon orkade inga stiga av där som vi :3

Så sen for jag och Alina hem ti mei. Och sen stack Amanda och mötte R och W till tåget.

Sen kom dom vid oss och så stack vi ut med dom. Vart en stund på plan, sen fick jag kallt så jag och Alina

stack hem till mei efter rock ti mei ^^ Sen for vi tillbaka. Och så tänkt ja ta Bella me men sen gjorde jag inga

de heller. Fast sen när vi kom till plan sa Amanda ändå att ja sku göra de såå :3 Jag och Alina gick hem igen efter

henne :3

Så seen kom också Anton till plan. och sen mittiallt stack W,R och A till stan ? ^^

Fast sen for vi hem till mei  och Chatie kom dit. Sen stack Amanda och vi andra for och solade och talade lite skit :'3

Amanda stack till dragsvik tågpaikka. För där var R och W och väntade på 18:40 :ans tåg ^^ Så jag och Chatie for sen

också dit :) Alina for till gläntan :3

Men jåå när vi kom dit så typ tala vi en stund. Sen börja dom mittiallt kasta sten ? like wtf  

Så sen när jag skulle i duschen så ramlade lite sten ut från kläderna :3


Nåjuu dom for sen med tåget och jag och Chatie stack hem medans Amanda for och köpa choko ^^

Jag och Chatie for och köra mopo :3 Höhö :3

For sen upp till joc's där Amanda väntade och så blev vi där en stund och körde sen åt andra hållet med mopon :3

När vi kom in fixade chatie ett religions prov till mei. Har prov imorgon :c

Ööh kan inget plus att ja int ha orka läsa.  

Men jåå chatie stack sen hem lite före 10 och jag for i duschen ^^

Och nu hinner jag nog inga skriva mer. För måste läsa på prov. Och är skit trött :3

Gr8.

Imorgon ska vi till tandläkaren också.  

Fan va de blev långt inlägg.

Men jåå Ha de bra.
Poss.   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:20


 

J

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:18


 

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:06

Tjenaa bögaar? Hur mår ni ida? Sjölv mår ja sådä paaassslit? hait blogga på en låång låång tid å nu tänkt ja skriva någå skit helt på läppä å inga seriously aalls:D har slutat min skola som jag gick i senast jag skrev här, haha orkade inga mer det v...

Av Johanna Lemström - 20 februari 2014 18:16


Tjennaaa.   En tid sen ssist igen men somsakt har inget att berätta, int igentligen nu heller men kände föratt slänga in ett inlägg så då gör jag det. Har iallafall sportlov nu,så är hemma,och det känns som det är evigheter sen jag var i kimito...

Av Johanna Lemström - 4 februari 2014 12:31


Cha! Ingen har skrivi på denhä bloggen på flera månader å nu e de ninus och jag här som skriver   Ja e så glad att jag har fått träffa Johanna. Hon e en av mina närmaste och bästa vänner. Tänkt ta å berätt lite va som ha hänt hit på sistone. De h...

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards