johannalemstrom

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

IngetAnnatFörMei.

Av Johanna Lemström - 28 februari 2012 19:13

Jääh som rubriken säger så har jag inget annat för mei så..

Tänkte ta och sätta hit svaren på frågorna ni frågade i frågestunde..

LoL det var bara två som frågade nånting.. Men dom hade ändå många frågor så ^^


    Av  Chatie.


1.Favorit färg?

Pink,svart,röd

2.Favorit band?

Öhh jaa, Har inte nåt speciellt band jag lyssnar på .. Men jaa One direction och The Wanted

3.Favorit mat?

Makaroner. ^^

4.Favorit program?

Idol ^^

5.Favorit serie?

Gossip Girl!

5.Favorit grönsak?

Gurka :3

6.Favorit Frukt?

Vindruvor! :3

7.Favorit djur?

Hund.

8.Bästa vän?

Jaa har inte direkt nån som jag kalla bästa vän, men dom som står mei närmast är nog Amanda,Chatie och Emma :)  

9.Bästa sak?

Haha min telefon  

10.vad tycker du om din familj?

Jaa fan dom är jävlit störande   Men no e dom ju bra att ha no :)




Av Mia:


1.Favori outfit?

Ja har inte direkt nån favort, men de jag går mest med är nog legging,linne x2 , nån tröja/huppari (öppen)

2.Favorit minne?

Jaa. faktiskt ingen aning..  

3.Första kärlek?

Jaa de va en poike i dagis ^^ Var "tms" med han i ca 2-3 år?

4.Första kyss?

Samma poike ^^

5.Saker du inte kan leva utan?

Telefon, och mina vänner,familj.

6. 3 peroner du litar mest på.

Chatie,Amanda och Emma.

7. Älsklings bok?

Brianas gåva.

            



Ja de va dom ^^

Nu ska jag dra i duschen.

Puss 

 




  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:20


 

J

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:18


 

Av Johanna Lemström - 10 januari 2015 22:06

Tjenaa bögaar? Hur mår ni ida? Sjölv mår ja sådä paaassslit? hait blogga på en låång låång tid å nu tänkt ja skriva någå skit helt på läppä å inga seriously aalls:D har slutat min skola som jag gick i senast jag skrev här, haha orkade inga mer det v...

Av Johanna Lemström - 20 februari 2014 18:16


Tjennaaa.   En tid sen ssist igen men somsakt har inget att berätta, int igentligen nu heller men kände föratt slänga in ett inlägg så då gör jag det. Har iallafall sportlov nu,så är hemma,och det känns som det är evigheter sen jag var i kimito...

Av Johanna Lemström - 4 februari 2014 12:31


Cha! Ingen har skrivi på denhä bloggen på flera månader å nu e de ninus och jag här som skriver   Ja e så glad att jag har fått träffa Johanna. Hon e en av mina närmaste och bästa vänner. Tänkt ta å berätt lite va som ha hänt hit på sistone. De h...

Presentation


Heii!
Är en helt vanlig tjej på 16 höstar.
Bor i en liten stad som kallas Ekenäs i södra Finland.
I min blogg kan du läsa om mitt liv och min vardag :) Hoppas du trivs! (:
Välkommen in!
På Instagram hittar du mig också! :) @lemstrom97

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Det här är första gången.
 En gång i veckan.
 Några gånger i veckan.
 En gång varje dag.
 Flera gånger per dag.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok.

Översättning!

Facebook.

Instagram

Ask.fi


Ovido - Quiz & Flashcards